Hoşgeldiniz!

herşeyden birazcık - 13

Plaj Keyfi Plajda Yeni Römork İle Oynadık Ve Gözlük İle Yüzdük 19:30
Plaj Keyfi Plajda Yeni Römork İle Oynadık Ve Gözlük İle Yüzdük 1 yıl önce 235 izlenme
Elif İle Çiçek Ektik. Gündüz Güzeli Ve Çörek Otu Ektik . Çupuraşka Ve Çilek Yardım Etti. 20:42
Elif İle Çiçek Ektik. Gündüz Güzeli Ve Çörek Otu Ektik . Çupuraşka Ve Çilek Yardım Etti. 1 yıl önce 148 izlenme
Balik Avlama Özel Yöntem, 5 Lt Pet Şişe İle Balık Tutmak, Sualtı Çekimleri Eğlenceli Çocuk Videosu 22:34
Balik Avlama Özel Yöntem, 5 Lt Pet Şişe İle Balık Tutmak, Sualtı Çekimleri Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 122 izlenme
Gofret Challenge Alışveriş Videosu  ,  Eğlenceli Çocuk Videosu 20:41
Gofret Challenge Alışveriş Videosu , Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 144 izlenme
Güneş Çocukları Dans Yarışması Final , Eğlenceli Çocuk Videosu 21:38
Güneş Çocukları Dans Yarışması Final , Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 26 izlenme
Özdilek Playland Oyunalanı Keyifli Anlar , Eğlenceli Çocuk Videosu 20:15
Özdilek Playland Oyunalanı Keyifli Anlar , Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 265 izlenme
Dondurma Yaptık. Tamamen Doğal Katkısız .eğlenceli Oldu 36:12
Dondurma Yaptık. Tamamen Doğal Katkısız .eğlenceli Oldu 1 yıl önce 95 izlenme
Elife Soğuk Havalar İçin Kıyafet Alışverişi Yaptık Yine Çok Zor Seçtik, Eğlenceli Çocuk Videosu 23:04
Elife Soğuk Havalar İçin Kıyafet Alışverişi Yaptık Yine Çok Zor Seçtik, Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 68 izlenme
Havuz İçin Yeni Oyuncak Suda Yürüyen Silindir Yatak Eğlenceli Çocuk Videosu 21:31
Havuz İçin Yeni Oyuncak Suda Yürüyen Silindir Yatak Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 64 izlenme
Elif ve Melisa Parkta,  Zıpzıp Oyun Alanı ve Pıtır Palyaço Abla İle Eğlenceli Bir Gün 21:02
Elif ve Melisa Parkta, Zıpzıp Oyun Alanı ve Pıtır Palyaço Abla İle Eğlenceli Bir Gün 1 yıl önce 28 izlenme
Terracity Alışveriş Merkezi Playland Keyfi, Eğlenceli Çocuk Videosu 20:54
Terracity Alışveriş Merkezi Playland Keyfi, Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 70 izlenme
Dondurma Yaptık, Yaz Geldi, En Pratik Yöntemle Dondurma Yaptık, Eğlenceli Çocuk Videosu 21:52
Dondurma Yaptık, Yaz Geldi, En Pratik Yöntemle Dondurma Yaptık, Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 46 izlenme
Antalya Anadolu Parkta Atraksiyonlar, İp Parkuru (Fun Clımbıng) Elif Bu Parkuru Çok Sevdi 21:11
Antalya Anadolu Parkta Atraksiyonlar, İp Parkuru (Fun Clımbıng) Elif Bu Parkuru Çok Sevdi 1 yıl önce 155 izlenme
Kapalı Yol Ve Fayton Gezintisi Ve Elife Gelinlik Aldık, Eğlenceli Çocuk Videosu 21:16
Kapalı Yol Ve Fayton Gezintisi Ve Elife Gelinlik Aldık, Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 91 izlenme
Antalya Düden Şelalesi, Doğanın Güzelliği Aklımızı Alıyor. 21:17
Antalya Düden Şelalesi, Doğanın Güzelliği Aklımızı Alıyor. 1 yıl önce 39 izlenme
Yılbaşı Ağacını Sonunda Süsledik . 2017 Hepimize Sağlık Mutluluk Başarı,türkiyemize Huzur Getirsin 23:10
Yılbaşı Ağacını Sonunda Süsledik . 2017 Hepimize Sağlık Mutluluk Başarı,türkiyemize Huzur Getirsin 1 yıl önce 34 izlenme
Antalya Akvaryum, Dünyanın En Büyük Akvaryum Tüneli, Elif Burayı Gezmeye Doymuyor 22:26
Antalya Akvaryum, Dünyanın En Büyük Akvaryum Tüneli, Elif Burayı Gezmeye Doymuyor 1 yıl önce 757 izlenme
Güneş Çocukları Dans Ve Yetenek  Yarışması , Eğlenceli Çocuk Videosu 28:07
Güneş Çocukları Dans Ve Yetenek Yarışması , Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 40 izlenme
Tırnak Fabrikası Oyuncak Kutusu Açtık , Eğlenceli Çocuk Videosu, Nail Factory, Toys Unboxing 26:13
Tırnak Fabrikası Oyuncak Kutusu Açtık , Eğlenceli Çocuk Videosu, Nail Factory, Toys Unboxing 1 yıl önce 42 izlenme
10 Tl İle Ne Alınır Bim Şok A-101 Aburcubur Kapışması Hangi Marketten Daha Fazla Aburcubur Aldık 27:58
10 Tl İle Ne Alınır Bim Şok A-101 Aburcubur Kapışması Hangi Marketten Daha Fazla Aburcubur Aldık 1 yıl önce 171 izlenme
Porto Bello Hotelde Düğün Gibi Canlı Müzik Keyfi Elif 3 Saat Oturmadan Dans Etti 23:33
Porto Bello Hotelde Düğün Gibi Canlı Müzik Keyfi Elif 3 Saat Oturmadan Dans Etti 1 yıl önce 64 izlenme
Lokum Challenge , Eğlenceli Çocuk Videosu 30:30
Lokum Challenge , Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 276 izlenme
Elif Zıplama Atraksiyonunda, Daha Önce Hiç Bu Kadar Eğlenmemiştik 23:13
Elif Zıplama Atraksiyonunda, Daha Önce Hiç Bu Kadar Eğlenmemiştik 1 yıl önce 90 izlenme
Elif İn Oda Turu.elifin Odasındaki Dolapları Çekmeceleri Kıyafetleri Oyuncakları  Karıştırdık. 25:34
Elif İn Oda Turu.elifin Odasındaki Dolapları Çekmeceleri Kıyafetleri Oyuncakları Karıştırdık. 1 yıl önce 176 izlenme
Antalya Kale İçi Yat Limanından Yat Turu Yaptık Harika Eşsiz Manzara İçinde Gezinti .. 23:58
Antalya Kale İçi Yat Limanından Yat Turu Yaptık Harika Eşsiz Manzara İçinde Gezinti .. 1 yıl önce 42 izlenme
Dinozorlu Şişme Havuzumuzu Büyük Havuza Koyduk.kaydıraktan Kaydık , Eğlenceli Çocuk Videosu 24:57
Dinozorlu Şişme Havuzumuzu Büyük Havuza Koyduk.kaydıraktan Kaydık , Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 51 izlenme
Yılbaşı Partisi Dans Show İlk Prova, Cüce ve Melek Dansı , Eğlenceli Çocuk Videosu 25:46
Yılbaşı Partisi Dans Show İlk Prova, Cüce ve Melek Dansı , Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 24 izlenme
Elif Resim dersinde 03:46
Elif Resim dersinde 1 yıl önce 50 izlenme
Yılbaşı Partisi Dans Show , Eğlenceli Çocuk Videosu 26:34
Yılbaşı Partisi Dans Show , Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 86 izlenme
Elif İle Bahçe Yapıyoruz , Domates,biber,maydanoz, Çörek Otu Vs Ektik, Eğlenceli Çocuk Videosu 27:08
Elif İle Bahçe Yapıyoruz , Domates,biber,maydanoz, Çörek Otu Vs Ektik, Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 66 izlenme
Elif Prenses Elsa Oldu Doğum Günü Partisine Gidiyor 30:00
Elif Prenses Elsa Oldu Doğum Günü Partisine Gidiyor 1 yıl önce 420 izlenme
Bisküvi Challenge Yaptık, Eğlenceli Çocuk Videosu 33:15
Bisküvi Challenge Yaptık, Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 310 izlenme
Antalya Expo 2016 Gezintisi Ve Dans Yarışması , 33:32
Antalya Expo 2016 Gezintisi Ve Dans Yarışması , 1 yıl önce 31 izlenme
Ve Sonunda Merhaba Videosu 9, Merhaba Merhaba Hepinizi Çok Seviyoruz İyiki Varsınız 01:18:53
Ve Sonunda Merhaba Videosu 9, Merhaba Merhaba Hepinizi Çok Seviyoruz İyiki Varsınız 1 yıl önce 102 izlenme
Antalya Müzesi Lahitler Bölümü , Antalyaya Gelirseniz Bu Müzeyi Gezmeden Dönmeyin, Çocuk Videosu 22:21
Antalya Müzesi Lahitler Bölümü , Antalyaya Gelirseniz Bu Müzeyi Gezmeden Dönmeyin, Çocuk Videosu 1 yıl önce 50 izlenme
Elif Dondurma Kokteyl Yapıyor, Challangeten Biriken Dondurmalar İşe Yarıyor, Eğlenceli Çocuk Videosu 14:07
Elif Dondurma Kokteyl Yapıyor, Challangeten Biriken Dondurmalar İşe Yarıyor, Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 155 izlenme
Elif Ve Leraya Sürpriz, Sizi Kara Köpekcik Sesli İle Tanıştırayım ... 03:54
Elif Ve Leraya Sürpriz, Sizi Kara Köpekcik Sesli İle Tanıştırayım ... 1 yıl önce 28.445 izlenme
800.000 kutlamamız için pasta hazırladık, kendi pastamızı kendimiz yaptık 17:55
800.000 kutlamamız için pasta hazırladık, kendi pastamızı kendimiz yaptık 1 yıl önce 12.474 izlenme
Antalya Aktur Lunapark Akşam Keyfi , Elif Atraksiyonlu Tehlikeli Oyuncaklara Yalnız Bindi 13:26
Antalya Aktur Lunapark Akşam Keyfi , Elif Atraksiyonlu Tehlikeli Oyuncaklara Yalnız Bindi 1 yıl önce 223 izlenme
Havaalanındayız, Dede ve anneanne geliyor, eğlenceli çocuk videosu 03:57
Havaalanındayız, Dede ve anneanne geliyor, eğlenceli çocuk videosu 1 yıl önce 223 izlenme
Mark Antalya Avm'de  Sinemadayız 12:03
Mark Antalya Avm'de Sinemadayız "ayı Kardeşler 3 Sirkte Curcuna" 1 yıl önce 144 izlenme
Leranın Doğum Gününü Kutladık, Leraya  Elifin Özel Hediyeleri , Eğlenceli Çocuk Videosu 06:43
Leranın Doğum Gününü Kutladık, Leraya Elifin Özel Hediyeleri , Eğlenceli Çocuk Videosu 1 yıl önce 1.641 izlenme
Eliften Kostümler, Elifin Hazırladığı Video, Elif Ve Dedesinin Keyifli Oyunları 04:23
Eliften Kostümler, Elifin Hazırladığı Video, Elif Ve Dedesinin Keyifli Oyunları 1 yıl önce 3.720 izlenme
Antalya Aktur Lunaparkta Tehlikeli Bol Atraksiyonlu Eğlence. Elif Tek Başına Biniyor 15:48
Antalya Aktur Lunaparkta Tehlikeli Bol Atraksiyonlu Eğlence. Elif Tek Başına Biniyor 1 yıl önce 998 izlenme
Elifin Dedesi Hediye Alıyor, Defactodan Neler Aldık, Eğlenceli Çocuk Videosu, Alışveriş 14:10
Elifin Dedesi Hediye Alıyor, Defactodan Neler Aldık, Eğlenceli Çocuk Videosu, Alışveriş 1 yıl önce 598 izlenme
Mall Of Antalya Playland Oyun Alanı Kaydıraklar Oyuncaklar 10:43
Mall Of Antalya Playland Oyun Alanı Kaydıraklar Oyuncaklar 1 yıl önce 576 izlenme
Mall Of Antalya Toyzz Shop Alışverişi, Yeni Barbie Oyuncaklar Bulduk 15:59
Mall Of Antalya Toyzz Shop Alışverişi, Yeni Barbie Oyuncaklar Bulduk 1 yıl önce 613 izlenme