Hoşgeldiniz!

Ayrılık. Videoları İzle

Çok Super Ayrılık Sarkıları Karısık 18:41
Çok Super Ayrılık Sarkıları Karısık 498.664 izlenme - 7 yıl önce hertelden ayrılık! damar sarkilar super Cellat-gonul hecesi Grup as-gitme dur Karahilal-seni ozlemek gokhan kirdar-yerine sevemem grup kucukeller-bitirdin beni Ibo-hasret kaldim Ibo-benim icin Murat boz-ozledim Yildiz Tilbe-kafam hafif dumanli
Bergen - Ayrilik Askimin Çilesi 05:21
Bergen - Ayrilik Askimin Çilesi 89.583 izlenme - 4 yıl önce AFAT USTA
Titanic 04:35
Titanic 165.747 izlenme - 9 yıl önce titanic filminin orjinal videosu
Sensizlik Ölümden Bile Zor 02:35
Sensizlik Ölümden Bile Zor 97.924 izlenme - 10 yıl önce yine güsel bi parçayla karşınızdayım. şarkının sonlarına doru benim fotom duruo öle maşallah diyinde nazar değmesin :P
Bilirmisin (Aşkı Ayrılıkla Bitenlerin Şarkısı ) 05:06
Bilirmisin (Aşkı Ayrılıkla Bitenlerin Şarkısı ) 116.909 izlenme - 10 yıl önce BİLİRMİSİN DUYSAM SESİN ,GÖRSEM YÜZÜN YANIMDA OLDUĞUNA İNANSAM TUTSAM ELİN , SAÇIN OKŞASAM SEVDİĞİM SENSİN DİYE HAYKIRSAM BİLİRMİSİN SEVDİĞİMİ UYKULARA HASRETİMİ SEN ATTIN BU, KÖR ÇUKURA SEN DAĞLADIN YÜREĞİMİ BİLSEM BENİ ,BENİ SEVDİĞİN BİLSEM DE ,MUTLULUKLARA KAVUŞSAM SARSAM SENİ,ÖPSEM TENİN BİR ÖMÜR YANINDA ,YANIN DA OLSAM SÖZ/MÜZİK:EROL ERSOY CESURDemo demolar demolarınız altyapı altyapılar altyapılarınız beste besteler besteleriniz şa
Serserime Son  Mektup ..!! (( İzlemeden Deçmeyin)) 07:14
Serserime Son Mektup ..!! (( İzlemeden Deçmeyin)) 163.615 izlenme - 9 yıl önce ilk çalan şarkı hilal cebeci & doğuş-üzülürsün... sonraki şarkı ilayda-geri gelmez... arkadaşlar benden size tavsiye sonuna kadar izleyin ...
Bülent Sertaç Aşığım Yanmışım 04:32
Bülent Sertaç Aşığım Yanmışım 132.834 izlenme - 10 yıl önce
Japon Aşk Videosu Yeni (Yalan Yalannnnnnnnnnn)) 05:22
Japon Aşk Videosu Yeni (Yalan Yalannnnnnnnnnn)) 150.526 izlenme - 9 yıl önce japon aşk klibi..
Yusuf Hayaloglu- Bu Nasıl Ayrılık Şiiri 11:23
Yusuf Hayaloglu- Bu Nasıl Ayrılık Şiiri 64.055 izlenme - 8 yıl önce Herseyi bu sarkıda bulucaksınız ii dinlemeler simdiden mutlulukgetirsin@hotmail.com Ekliye Bilirsiniz
Zara - Ayrilik Ateşten Bir Ok 03:02
Zara - Ayrilik Ateşten Bir Ok 32.387 izlenme - 3 yıl önce Zara - Ayrilik Atesten Bir Ok_xclas__
Beni Bana Sor 03:37
Beni Bana Sor 139.392 izlenme - 10 yıl önce izlesene
Ah Yalan Dünya 04:06
Ah Yalan Dünya 135.479 izlenme - 10 yıl önce BU VİDEOYU ANNEANNEMİN ANISI VE YÖRÜK TÜRKMEN KÜLTÜRÜNÜN YAŞATILMASI AMACIYLA YAPTIM.TÜM YÖRÜKLERE SEVGİLERLE.
Bu Şarkıyı Hiç Bi Yerde Duymadınız!!!(Süper Bişi) 04:05
Bu Şarkıyı Hiç Bi Yerde Duymadınız!!!(Süper Bişi) 87.534 izlenme - 9 yıl önce SEVDİĞİM UZAK DURMA YÜREĞİM YANI BAŞINDA AL CANIM SENİN OLSUN BIRAKMA YARI YOLDA...
Etkin-Hevesmi Sandın(Şiirli) 04:59
Etkin-Hevesmi Sandın(Şiirli) 63.326 izlenme - 9 yıl önce damarrrrrrrrr
Karadeniz Türküsü - Bu Ayrılık Sevdiğum 04:54
Karadeniz Türküsü - Bu Ayrılık Sevdiğum 35.210 izlenme - 5 yıl önce Karadeniz turkusu bu ayrilik sevdigum
Bırakma Beni 05:00
Bırakma Beni 86.165 izlenme - 10 yıl önce Hayret Ben Bunu Nasıl Yaptım Kendim Bile İnanamadım.....ama Bi Slayt Bi Video Bu Kadar mı Güzel Olur....... İnşallah Bu Video Yerine Ulaşır ( S'ime )
İntihar Etmeden Önce Söylediği Son Şarkı 02:52
İntihar Etmeden Önce Söylediği Son Şarkı 127.577 izlenme - 10 yıl önce vur hadi bir hamleye çek tetiği yok olan kalp ağrı duyar mı ? , hiç kanarmı ? sensizlik ölümden bile zor hergün hergün ölmek gibi acısı çok , devası yok sensin devası ilaç gibi gittiğinde kalbimide aldın bak bende bir hiç bıraktın sen bensiz olursun ,ben sensiz yarım kaldım...
Barış Akarsu - Aldırma 02:42
Barış Akarsu - Aldırma 123.251 izlenme - 10 yıl önce barış akarsunun 38. bölümde söylediği şarkı
Sosyete Kızı ( Yine Ağlayacaksınız ) Dj Çakal 05:54
Sosyete Kızı ( Yine Ağlayacaksınız ) Dj Çakal 120.879 izlenme - 10 yıl önce SOSYETE KIZI SEN ASLA BİZ OLAMASSINNnn DJ ÇAKAL FARKIYLA HAZIRLANMIŞTIR...
Etkin&cethin Hoşçakal Sevgilim 06:03
Etkin&cethin Hoşçakal Sevgilim 114.681 izlenme - 9 yıl önce etkin dinleyenler bilir süper bi şarkı birde benim yorumum ve emeğim eklenince neler cıktı ortaya izleyin ve görün...
Gizem Güven ***ve***dursun Bedirhan Şarkısı Zalim 04:58
Gizem Güven ***ve***dursun Bedirhan Şarkısı Zalim 113.246 izlenme - 9 yıl önce http://www.dursunbedirhan.net/ ben oyunculardan adaşım gizemi çok beğeniyorum sanatcılardanda dursun bedirhanı çok seviyorum ve çok güzel bir gizem güven resimleriyle hayin sevgilime bi klıp hazırladım onu artık sevmiyorum yazıklar olsun ona
Zeynep Bu Güzellik Varmı Soyunda 04:49
Zeynep Bu Güzellik Varmı Soyunda 44.423 izlenme - 10 yıl önce manyak şarkı yaw
Canımı Alan Ayrılık Mektubu ***a***&***z*** 05:18
Canımı Alan Ayrılık Mektubu ***a***&***z*** 83.861 izlenme - 9 yıl önce BU MEKTUBU BENIM CANIMDAN COK SEVDIGIM ZEYNEBIM BANA YAZDI AMA BEN COK AGLADIM BU MEKTUBUN HEPSINI OKUYAMADIM KENDIME COOOOOOOOOK ZARAR VERDIM AMA HEP SEVECEGIM SEVECEGIM CUNKU BEN BASKASINI SEVEMEM SENI COK AMA COK SEVIYORUM ZEYNEBIM
Özgür Kurum - Senden Başka 04:14
Özgür Kurum - Senden Başka 77.223 izlenme - 9 yıl önce Abi çok güzel yaaaaaa...
Anladım Yarim Değilsin 04:24
Anladım Yarim Değilsin 63.843 izlenme - 10 yıl önce DUYGUSAL BİR PARÇA BEĞENİCEKSİNİZ.
Benimkisi Çözülmez Kördüğüm 03:07
Benimkisi Çözülmez Kördüğüm 90.335 izlenme - 9 yıl önce O GÜZEL ŞİİRİ İÇİN SEVGİLİ ARZU BUSEYE SONSUZ TEŞEKKÜRLER.
Dj Ateş Sev Sev!! 03:17
Dj Ateş Sev Sev!! 70.021 izlenme - 8 yıl önce İzleyİn resİmler alakasiz müzük dİnle
Gidiyorum-Kırac 04:05
Gidiyorum-Kırac 63.601 izlenme - 8 yıl önce dj-kaptan_29@hotmail.com gidiyorum
Unutursun İçin Yana Yana.. 04:20
Unutursun İçin Yana Yana.. 54.421 izlenme - 7 yıl önce