Hoşgeldiniz!

bendir

Gaza Gelip Bendir Patlatan Müzisyen 00:26
Gaza Gelip Bendir Patlatan Müzisyen 5.552 izlenme - 6 ay önce Yerel bir televizyon kanalında konser esnasında büyük bir heyecanla bendir çalan müzisyen parçanın da ritmi ile gaza gelip bendire fazla sert vurunca olanlar oluyor.
Bendir Arkasından Dil Atmak (Eser Miktarda İlahi İçerir) 00:05
Bendir Arkasından Dil Atmak (Eser Miktarda İlahi İçerir) 6.883 izlenme - 7 ay önce Lafı fazla uzatmaya gerek yok. Zira video kısa. Bir arkadaşım mesaj olarak göndermiş, sizinle paylaşayım istedim. Dil atanlarınız bol olsun.
Uçan Bendir 01:30
Uçan Bendir 2.121 izlenme - 2 yıl önce Bu videoda, Kayseri'de bir sema gösterisi sonunda uçan bir bendire ve ardından havalanan bendirzen abiye odaklanacağız. Olay 1:00'dan sonra gerçekleşmekte. Havada durdu, şahitleri var.
Unkapanı Sanat Akademisi Darbuka Dersleri 01:55
Unkapanı Sanat Akademisi Darbuka Dersleri 5.837 izlenme - 7 yıl önce ünlü iş merkezi. a blok. no24unkapanı - istanbul zeyrekcafe yanı telefon 0 212 621 64 95 telefon 0 532 585 46 77 info@unkapanisanat.comunkapanı sanatakademisiunkapanı sanat eğitimcilerimiz; konservatuarda kendini kanıtlamış sanatı bir kariyer haline getirmiş üstadlarımızdır.derslerimiz ister hobi amaçlı ister meslek amaçlı ve kısa sürede ensturuman çalmayı öğretmek niteliğindedir. kısa sürede enstruman öğrenmenin keyfini unkapanı sanat'ta yaşayın. ayrıca öğrenim sürecini tamamlayan öğrencilerimize çaldığı enstrumanlarla alakalı iş imkanı unkapanı sanat tarafından sunulmaktadır.akademimizde sadece birebir öğretmen-öğrenci olacak şekilde özel olarak ders verilmektedir. grup halinde ders verilmemektedir. buda daha kolay ve hızlı bir şekilde eğitim almanızı sağlamaktadır.ders günlerini ve saatlerini sizin istediğiniz şekilde belirliyoruz. ders saatleri haftanın 7 günü 0900 - 2100 arasındadır. enstrumanı bulunmayan öğrencilerimize enstruman alma konusunda eğitmenlerimiz tarafından yardımcı olunmaktadır.
Hasan Dursun - Özledim Rasülü 06:28
Hasan Dursun - Özledim Rasülü 3.364 izlenme - 4 yıl önce Hasan Dursun - Özledim Rasülü
Mardinli Saadettin - Papi Chulo (Comolokko) 01:53
Mardinli Saadettin - Papi Chulo (Comolokko) 1.351 izlenme - 2 yıl önce Gözleri görmeyen Mardinli Saadettin'in Papi Chulo yorumu nice sanatçıyım diyeni yerin dibine sokarken, bu toprakların renklerini ortaya sermesi açısından da esaslı bir örnek oluşturuyor.
Piyona İle Şarkılar Senede Bir Gün Solist:oya Türk Sanat Müziği Şarkıları Bendir Muhteşem Düet Solo 05:38
Piyona İle Şarkılar Senede Bir Gün Solist:oya Türk Sanat Müziği Şarkıları Bendir Muhteşem Düet Solo 2.975 izlenme - 3 yıl önce Piyanist Güneş Yakartepe " SENEDE BİR GÜN Adnan Şenses Şarkı " Eserinin Çok sesli (Senfonik) Eşlik Armonilerini analiz ederek notalarını yazdı. Piyano ile icra etti ve Söyledi Vokalist OYA YILDIZ Ona Sesiyle Vokal Yaptı. Gönlümde açmadan solan bir gülsün Her zaman gamlıyım her zaman üzgün Beklerim yolunu aylar boyunca Yeterki gel bana keman videos mp3 vaw saksofon muzik video topon top on Senede bir gün, senede bir gün Bir şişe şarap sırdaşım olsun Yanında sigara,mezesi olsun (2) Sakın bana dokunma Taş bastım bağrıma Kadehlere merhaba Aşkım sana elveda Her gece içtim kendimden geçtim Bir vefasız yar için içkiyi seçtim Sakın bana dokunma Taş bastım bağrıma Kadehlere merhaba Aşkım sana elveda Ağarsın saçların, solsun yanağın Adını anmaktan yansın dudağım Bu aşka canımı adayacağım Yeter ki gel bana Senede bir gün, senede bir gün söz ve müziği Şekip Ayhan Özışıka'a ait olan bu eşsiz şarkısını bir çok sanatçı okumuş ve yorumlamıştır.Zeki Müren,Neşe Can,Adnan Şenses,Gönül Yazar,Sevim Şengül,Emel Sayın,Samime Sanay,Mavi Işıklar ve daha bi çok sanatçı.Ama kendisinde nasıl bir hatıra ve iz bırakmıştır ki Adnan Şenses 1967 yılında öyle bir okumuştur ki çok çok iyidir.Mavi Işıklar,Nejat Toksoyun o güzel sesiylede Senede Bir Gün müthiştir basrollerini kartal tibet ve hülya kocyigitin paylastigi bir film. konusu da söyledir: bu iki sevgili her sene ayni gün ayni saatte ayni çay bahcesinde bulusurlar. sonra bir sene adam gelmez. çayci, kadini teselli ederken kadin hikayesini anlatmaya baslar (bkz: flashback). aslinda olay isgal günlerine dayanmaktadir vs..Sene BirGün Senede Bir Gün Senede Bir Gün Yönetmen Ferdi Tayfur Yapımcı İhsan İpekçi Senarist İhsan İpekçi Oyuncular Cahide Sonku , Suavi Tedü , Galip Arcan ,Sami Ayanoğlu ,Mümtaz Ener , Fatma Andaç , Cahit Irgat ,Hulusi Kentmen ,Şükriye Atav , İbrahim Delideniz , Neşet Berküren , Yaşar Nezihi Özsoy , Kadri Ögelman , Halit Akçatepe , Atıf Kaptan, Ferdi Tayfur , Fuat İmer , Selahattin Pınar, Ali Ekdal[1] Müzik Muhittin Sadak Görüntü yönetmeni Cezmi Ar Türü Dram , Duygusal Renk Siyah-Beyaz Yapım yılı 1946 Ülke Türkiye Dil özgür ansiklopedi Türkçe Senede Bir Gün, İhsan İpekçi'nin senaryosunu yazdığı, Ferdi Tayfur'un yönettiği 1946 yılında çekilmiş olan, Türk yapımı sinema filmidir. Yapımcısı, aynı zamanda filmin senaristi de olan İhsan İpekçi'dir. Aşkı uğruna hastalıkları göze alan Nazlı ile Emin'in acıklı öyküsü konu edilmektedir. Oyuncular İhsan Koza'nın 'Senede Bir Gün' adlı romanı, ilk basılışından altmış dört yıl sonra yeniden yayımlandı. Nazlı ile Emin'in bir ömre yayılan ve bir türlü kavuşamamalarını anlatan roman üç kez sinemaya uyarlanmış İhsan Koza'nın Senede Bir Gün adlı romanı, ilk basılışından altmış dört yıl sonra yeniden yayımlandı. Geçen süre içinde roman, ulaşılması oldukça güç bir eser haline gelmişti. İstanbul'daki kütüpha- nelerde bile, yalnızca Atatürk Kitaplığı'nda, o da sekiz sayfası eksik, tek bir kopyası bulunabiliyordu. Tüm bunlara rağmen Senede Bir Gün halen kolay ulaşılabilir durumdaki pek çok romandan daha bilinen bir eser. Bunda üç kez sinemaya uyarlanmış olmasının, Sadık Şendil'in sözlerini yazdığı ve Şekip Ayhan Özışık'ın bestelediği şarkının payı büyük. Fakat romanın konusunu da es geçmemek lazım. Senede Bir Gün, büyük bir aşk romanı. Nazlı ile Emin'in bir ömre yayılan ve bir türlü yaşanamayan sevdaları, romanı çarpıcı ve iz bırakıcı bir 'romantik klasik' haline getiriyor... Yanbolu'da yaşayan bir ailenin kızı olan Nazlı, şehirdeki Bulgar yüzbaşı tarafından rahatsız edilmektedir. Aile bu yüzden, Nazlı'nın sevgilisi olan Emin'in yardımıyla kaçmaya karar verir. Ancak yüzbaşı adamlarıyla peşlerine düşmüştür ve Emin, sevgilisiyle ailesini kurtarmak için kendini feda etmek zorunda kalır. Nazlı, Emin'in öldüğünü düşünür. Oysa Emin yaralı olarak ele geçirilmiş ve hapse atılmıştır. İstanbul'a giden Hilmi Efendi, bir süre sonra kızını evlendirmek ister. Ancak Emin'i bir türlü unutamamaktadır Nazlı. Aşkından verem olmuş, Emin'in öldüğüne bir türlü inanamamıştır. Nazlı'nın hastalığı gitgide ilerler. Bu sırada Emin, hapishanede tanıştığı birkaç kader ortağıyla kaçma hayalleri kurmaktadır. Emin'den umudunu kesen Nazlı, hastalığını iyileştirmeye çalışan, dahası ona âşık doktor Fuat'la bir mantık evliliği yapar. Fuat, Nazlı'nın halen Emin'i sevdiğini bilmekte, sonsuza kadar karı-koca hayatları olmayacaksa da Nazlı'yı eş olarak istemektedir. Ve düğün günü. Kaderin bir oyunu, tam da o gün, Emin çıka Sene, Bir Gün, Vokal,, Piyano, Bendir ,Muhteşem ,Düet, Solo ,TRT Site, Nota ,Klip ,Adnan Şenses, Anı, yıl,Piona ,,Türk Sanat Müziği Şarkılar ,Bendir ,Senede Bir Gün ,
bendir 03:51
bendir 3.510 izlenme - 6 yıl önce bendir ritim grubu
UNKAPANI SANAT NEY BENDİR DERSLERİ ÇALIŞMALARI 00:59
UNKAPANI SANAT NEY BENDİR DERSLERİ ÇALIŞMALARI 1.786 izlenme - 2 yıl önce www.unkapanisanat.com İletişim Bilgileri Telefon: - İstanbul (ZeyrekCafe...
Müzik Dersi : Bendir Drums Darbuka Ritim 03:18
Müzik Dersi : Bendir Drums Darbuka Ritim 3.382 izlenme - 4 yıl önce Hem Öğren Hem Çocuğuna Öğret aykut İlter Aykut Öğretmen ders Darbuka Üçleme Tekniği Ritim Drums Kesme Tokat Ritim Kalıpları çiftetelli Sebare Arap Vals 3/4 Lük 4/4 Lük Oryantal İki Dörtlük 2/4 Lük 9/8 Lik Dokuz Sekizlik Roman Halay Bolero Balat Vahde Vahte 6/8 Lik Kafkas ritim Ve Ölçü (usül) müziği Var Eden Üç Temel Öge; Ritim, Melodi Ve armoniydi. Ritim Kalıpları (ölçüleri) Batı Ve Türk Müziğinde Değişiklik Göstermektedir. Türk müziğinde Yetmiş İki Adet Usul Vardır. Batı Müziğinde İse Buna Nazaran Azdır. Ölçüler Aynı zamanda Karmaşıktır. Ör:7/16, 13/8 Gibi bu Faaliyette Ritimin, Ölçünün Ve Vuruş Şekillerinin Nasıl Olduğunu Öğreneceksiniz. basit Ölçü Ve Vuruşları Yapabileceksiniz. Batı Ve Türk Müziğinde Kullanılan Vuruş Şekilleri Ve ölçüler Hakkında Bilgi Edineceksiniz. Bu Bilgi Dahilinde Dinlediğiniz Müziklerde Ritmik şekillerin Ne Olduğu Hakında Sezgisel Bilgi Ve Basit Ölçülerin El Hareketlerini (vuruş) yapabilme Becerisi Kazanacaksınız. 3.1. Ritim Duygusu ritim, Zamanın Belli Bir Süre İçinde Eşit Veya Değişik Uzunluktaki Parçacıklara bölünmesiydi. Bu Bilgiyi Önceki Vurgulamamızdan Biliyoruz. müziğin Matmatiksel (sayısal) Olarak Parçalara Bölünmesi De Diyebiliriz. Bu Ritmik yapılar Yaşanılan Coğrafyanın Etkileşimlerine Göre Farklılık Göstermektedir. Örneğin, Türk müziğinde Bozlak, İç Anadoluda Var Olmuş Bir Ritmik Yapıdır. Mzurka Polonya Halk Dansıdır ve Ritmik Yapısı Farklıdır. Flemnco Ve Halk Müziği Ritimlerinden De Birçok Örnekler verebiliriz. Ritim Duygusunu İlerletmek İçin Çok Çeşitli Müzikleri Dikatle Dinlemek Gerekir. bir Süre Sonra Belleğimizda Müziksel Hafıza Oluşacaktır. 3.2. Ölçü (usul) Ve Vuruş » Ölçü: Bir Müzik Eserinin Süre Olarak Birbirine Eşit Parçacıklara Bölünmesine ölçü Denir. Ölçü Eşit Zaman Kümeleridir Ve Müzik Yazısında Birbiriden Ölçü çizgileri İle Ayrılır. » Rakam: Bir Müzik Eserinin Ölçüsü, Anahtardan Hemen Sonra Sayısal Olarak yazılır. Rakamlar Üst Üste Yazılır. Üsteki Rakam Ölçüyü Oluşturan Zaman Birim değerlerinin Sayısını Gösterir. Alattaki Rakam İse Bu Değerlerin Niteliğini Belirtir. » Vuruş: Ölçü Vurma, Zamanın Sırasını Ve Notanın Değeri Kadar Tınlama Süresini El hareketleri İle Belirtmektir. Enstrüman Çalışmalarında Ayak Hareketleri İle Ölçü vuruşlarını Da Yapabiliriz. 3.2.1.batı Müziğinde Ölçü Ve Vuruş Kavramı batı Müziğinde Ölçü Ve Vuruş Kavramı Klasik Müziğe Ayarlanmaktadır. » Ölçü Çeşitleri • Basit Ölçüler: Bir Zamanı Meydana Getiren Değerlerin Tümü Birlik, dörtlük Ya Da Sekizlik Benzeri İkişerli Değer İşaretine Denk Düşerse, Bu Çeşit zamanlardan Kurulu Ölçülere Basit Ölçüler Senir. Basit Ölçüler Üçe Ayrılır. iki Zamanlı, Üçlü Zamanlı Ve Dörtlü Zamanlı. Sırasıyla Şek.3.4 ‘te göründüğü Gibidir. • Bileşik Ölçü: Bir Zamanı Oluşturan Değerlerin Hepsi, Noktalı Birlik, noktalı İlkilik, Noktalı Dörtlük Ya Da Noktalı Sekizlik Gibi Bir Noktalı Değer işaretine Denk İse Bu Ölçüler Bileşiktir. Şek.3.5. • Aksak Ölçüler: Bir Ölçü Hem İkili Zamanı Hemde Üç Zamaı İçeriyorsa Bu ölçü Aksak Ölçüdür. Aksak Ölçüler De Üçe Ayrılır. İki Zamanlı, Üçlü zamanlıve Dörtlü Zamanlı. Sırasıyla Aşağıdaki Gibidir. Şek.3.6. » Vuruş Çeşitleri vuruş, Verilen Zamanı Elle Parçalara Bölmektir. Mümkün Olduğunca El Haraketleri kesin Ve Sınırlı Olmalıdır. El Haraketleri Aşağı Yukarı Ve Sağa Sola Pozisyonlarda Yapılır. vuruşları Temel Olarak Altı Başlıkta Toplayabiliriz. • İki Zamanlı Ölçünün Vurulması: Birinci Zaman Aşağı İkinci Zaman Yukarı yapılır. • Üç Zamanlı Ölçünün Vurulması: Birinci Zaman Aşağı, İkinci Zaman Sağa yukarı, Üçüncü Zaman Sola Yukarı Yapılır. • Dört Zamanlı Ölçünün Vurulması: Birinci Zaman Aşağı, İkinci Zaman Sola yulkarı, Üçüncü Zaman Sağa, Dördüncü Zaman Yukarı Sola Yapılır. • Beş Zamanlı Ölçünün Vurulması: • Yedi Zamanlı Ölçünün Vurulması: • Dokuz Zamanlı Ölçünün Vurulması: 3.2. 2. Türk Müziğinde Usül (ölçü ) Ve Vuruş batı Müziğinde Usul Ve Vuruşun Birçoğu Türk Müziğinde De Geçerlidir. Burada Sadece türk Müziğinde Geçerli Olanları Açıklıyacağız. » Usül (ölçü ) eşit Sayıda Değişik Vuruşlardan Meydana Gelmiş Ritim Kalıplarıdır. Türk Müziğinde usüller El Haraketiyle Belirtilir. Diğer Bir Anlamda Tempo Tutulur Ve Bu Haraketler Eserin sonuna Kadar Disiplin İçersinde Devam Eder. türk Müziğinde Usuller Şu Kelimelerle İfade Edilir. Sağ El Sağ Dize Kuvvetli, Sol Elde sol Dize Zayıf Zamanlı Vurularak İfade Edilir. düm-tek-teke-teka-tekka-tahek ders, Drums, Darbuka, Ucleme, Teknıgı, Sag, Sol, El, Parmakları, Nasıl, Kullanılır, Fınger, Rıtım, Usul
Bendir Nasıl Çalınır? 12:45
Bendir Nasıl Çalınır? 1.473 izlenme - 4 yıl önce Bendir Nasıl Çalınır?
mardinli saadettin - papi chulo (comolokko) 01:53
mardinli saadettin - papi chulo (comolokko) 3.551 izlenme - 8 yıl önce tasavvuf motifli clubbin.
Bendir Solo 00:53
Bendir Solo 3.046 izlenme - 8 yıl önce muthıs amatör bendir çalışması
Antalya Gazi Anadolu Lisesi Ritim Ekibi 02:17
Antalya Gazi Anadolu Lisesi Ritim Ekibi 2.553 izlenme - 7 yıl önce antalya gazi anadolu lisesi ritim ekibi 2009-2010 sene sonu gösterisi ritim ekibi. yiğit tuğcan ( tiz darbuka ) halil yalçın ( tiz darbuka ) levent akkuş ( bendir ) s.barış kömür ( tiz darbuka ) yakın zamanda daha güzel videolarla karşınızdayız.bizi izlemeye devam edin .. :)
Müzik Dersi : Bendir Drums Darbuka Ritim İsimleri 02:54
Müzik Dersi : Bendir Drums Darbuka Ritim İsimleri 1.601 izlenme - 4 yıl önce HEM ÖĞREN HEM ÇOCUĞUNA ÖĞRET Aykut İlter Aykut Öğretmen DERS Darbuka Üçleme Tekniği Ritim Drums Kesme Tokat Ritim Kalıpları çiftetelli sebare arap vals 3/4 lük 4/4 lük oryantal iki dörtlük 2/4 lük 9/8 lik dokuz sekizlik roman halay bolero balat vahde vahte 6/8 lik kafkas RİTİM VE ÖLÇÜ (USÜL) Müziği var eden üç temel öge; ritim, melodi ve armoniydi. Ritim kalıpları (ölçüleri) Batı ve Türk müziğinde değişiklik göstermektedir. Türk müziğinde yetmiş iki adet usul vardır. Batı müziğinde ise buna nazaran azdır. Ölçüler aynı zamanda karmaşıktır. Ör:7/16, 13/8 gibi Bu faaliyette ritimin, ölçünün ve vuruş şekillerinin nasıl olduğunu öğreneceksiniz. Basit ölçü ve vuruşları yapabileceksiniz. Batı ve türk müziğinde kullanılan vuruş şekilleri ve ölçüler hakkında bilgi edineceksiniz. Bu bilgi dahilinde dinlediğiniz müziklerde ritmik şekillerin ne olduğu hakında sezgisel bilgi ve basit ölçülerin el hareketlerini (vuruş) yapabilme becerisi kazanacaksınız. 3.1. Ritim Duygusu Ritim, zamanın belli bir süre içinde eşit veya değişik uzunluktaki parçacıklara bölünmesiydi. Bu bilgiyi önceki vurgulamamızdan biliyoruz. Müziğin matmatiksel (sayısal) olarak parçalara bölünmesi de diyebiliriz. Bu ritmik yapılar yaşanılan coğrafyanın etkileşimlerine göre farklılık göstermektedir. Örneğin, Türk müziğinde bozlak, İç Anadoluda var olmuş bir ritmik yapıdır. Mzurka Polonya halk dansıdır ve ritmik yapısı farklıdır. Flemnco ve halk müziği ritimlerinden de birçok örnekler verebiliriz. Ritim duygusunu ilerletmek için çok çeşitli müzikleri dikatle dinlemek gerekir. Bir süre sonra belleğimizda müziksel hafıza oluşacaktır. 3.2. Ölçü (usul) ve Vuruş » Ölçü: Bir müzik eserinin süre olarak birbirine eşit parçacıklara bölünmesine ölçü denir. Ölçü eşit zaman kümeleridir ve müzik yazısında birbiriden ölçü çizgileri ile ayrılır. » Rakam: Bir müzik eserinin ölçüsü, anahtardan hemen sonra sayısal olarak yazılır. Rakamlar üst üste yazılır. Üsteki rakam ölçüyü oluşturan zaman birim değerlerinin sayısını gösterir. Alattaki rakam ise bu değerlerin niteliğini belirtir. » Vuruş: Ölçü vurma, zamanın sırasını ve notanın değeri kadar tınlama süresini el hareketleri ile belirtmektir. Enstrüman çalışmalarında ayak hareketleri ile ölçü vuruşlarını da yapabiliriz. 3.2.1.Batı Müziğinde Ölçü ve Vuruş Kavramı Batı müziğinde ölçü ve vuruş kavramı klasik müziğe ayarlanmaktadır. » Ölçü Çeşitleri • Basit Ölçüler: Bir zamanı meydana getiren değerlerin tümü birlik, dörtlük ya da sekizlik benzeri ikişerli değer işaretine denk düşerse, bu çeşit zamanlardan kurulu ölçülere basit ölçüler senir. Basit ölçüler üçe ayrılır. İki zamanlı, üçlü zamanlı ve dörtlü zamanlı. Sırasıyla Şek.3.4 ‘te göründüğü gibidir. • Bileşik Ölçü: Bir zamanı oluşturan değerlerin hepsi, noktalı birlik, noktalı ilkilik, noktalı dörtlük ya da noktalı sekizlik gibi bir noktalı değer işaretine denk ise bu ölçüler bileşiktir. Şek.3.5. • Aksak Ölçüler: Bir ölçü hem ikili zamanı hemde üç zamaı içeriyorsa bu ölçü aksak ölçüdür. Aksak ölçüler de üçe ayrılır. İki zamanlı, üçlü zamanlıve dörtlü zamanlı. Sırasıyla aşağıdaki gibidir. Şek.3.6. » Vuruş çeşitleri Vuruş, verilen zamanı elle parçalara bölmektir. Mümkün olduğunca el haraketleri kesin ve sınırlı olmalıdır. El haraketleri aşağı yukarı ve sağa sola pozisyonlarda yapılır. Vuruşları temel olarak altı başlıkta toplayabiliriz. • İki zamanlı ölçünün vurulması: Birinci zaman aşağı ikinci zaman yukarı yapılır. • Üç zamanlı ölçünün vurulması: Birinci zaman aşağı, ikinci zaman sağa yukarı, üçüncü zaman sola yukarı yapılır. • Dört zamanlı ölçünün vurulması: Birinci zaman aşağı, ikinci zaman sola yulkarı, üçüncü zaman sağa, dördüncü zaman yukarı sola yapılır. • Beş zamanlı ölçünün vurulması: • Yedi zamanlı ölçünün vurulması: • Dokuz zamanlı ölçünün vurulması: 3.2. 2. Türk Müziğinde Usül (Ölçü ) ve Vuruş Batı müziğinde usul ve vuruşun birçoğu türk müziğinde de geçerlidir. Burada sadece Türk müziğinde geçerli olanları açıklıyacağız. » Usül (Ölçü ) Eşit sayıda değişik vuruşlardan meydana gelmiş ritim kalıplarıdır. Türk müziğinde usüller el haraketiyle belirtilir. Diğer bir anlamda tempo tutulur ve bu haraketler eserin sonuna kadar disiplin içersinde devam eder. Türk müziğinde usuller şu kelimelerle ifade edilir. Sağ el sağ dize kuvvetli, sol elde sol dize zayıf zamanlı vurularak ifade edilir. DÜM-TEK-TEKE-TEKA-TEKKA-TAHEK DERS, DRUMS, DARBUKA, UCLEME, TEKNIGI, SAG, SOL, EL, PARMAKLARI, NASIL, KULLANILIR, FINGER, RITIM, USUL
Bir Hasret Kokusu Burnumda Tüttü . Ebubekir. 03:02
Bir Hasret Kokusu Burnumda Tüttü . Ebubekir. 1.625 izlenme - 6 yıl önce anadolunun bağrından kopup gelen d yeni bir ilham yeni bir sanatcı d işte karşınızda! masum tayfur.. gönül yorqunu
Piyano Türk Sanat Müziği Solist: OYA Şimdi Uzaklardasın Zeki Müren Şarkıları Şarkı Sözü TSM Türk San 05:55
Piyano Türk Sanat Müziği Solist: OYA Şimdi Uzaklardasın Zeki Müren Şarkıları Şarkı Sözü TSM Türk San 2.149 izlenme - 3 yıl önce iyanist Güneş Yakartepe " İlahisi Türküsü Şarkısı" Eserini Senfoni Çok Ses Piyano Eşlik Notasını yazarak Senfoni formunda Dijital Stand-Duvar Piyano ile icra etti ve Vokalist OYA YILDIZ ona vokal yaptı. şimdi uzaklardasın gönül hicranla doldu hiç ayrılamam derken kavuşmak hayal oldu sevda bahçelerinin çiçekleri hep soldu hiç ayrılamam derken kavuşmak hayal oldu düşlerin bitmek bilmiyor gözlerin gülmek bilmiyor gönlünde sonsuz arayış sevmek istiyor, sevmek istiyor kalbin acılar dolu kaçmak istercesine gönlün kanatlanıyor uçmak istercesine şimdi uzaklardasın, hayallerdesin, rüyalardasın yalnız kendi derdinle kendi halinde derinlerdesin şimdi uzaklardasın, hayallerdesin, rüyalardasın.... ağlıyor sessiz sözlerin kanıyor bitki gözlerin sönmeyen ateşler gibi yanar yüreğin, yanar yüreğin kalbin acılar dolu ŞİMDİ UZAKLARDASIN uzak Piyano Solo Vokal:OYA Zeki Müren Duygulu Aşk Şarkı TSM Türk Sanat Müziği Nostalji TRT Müzikleri Mavi Bendir Gönül Hicran Ayrılık Hüzün Doldu makam suzinak şarkı Dinle Sevgili Dizi Müziği Videolar Abonelikler Favoriler Çalma listeleri Gruplar Yarışmalar İletişimler Arkadaş Şimdi Uzak Ring zil sesi tone senin Hücre Zeki Müren Akorlar Zara Kubat Yöre Derleyen enstrumantel saz trt1 aksam sefa halk müziği bolu stüdyo makyaj Odası TAŞ PLAK urgun bir düş gölünden çıkıp gelmiştin… Herkes buraya geldiğine göre, gönül fethedilen bir şeyler olmalıydı burada. Herkes buraya geldiğine göre, deniz huzur, toprak hasret, şarkılar nihavent kokuyor olmalıydı burada… Herkes buraya geldiğine göre, bu yerde sevda olmalıydı… Durgun bir düş gölünün ortasından. Gönlünde sonsuz arayış insanları sevmek istiyordu. Kendi ıssızlığının camlarına vuran kimsesizlikti belki seni aynalardan fırlatan ya da insanlardan uzaktalık. Dönüp aynaya baktığında, sanki asırlar geçmişti bir saniyelik göz kırpmasında. Ayrılıklar, korkular, yalnızlıklar… Cilana yansıyan şeyler ne de çabuk biçim değişmişti. (değiştirmişti demek daha uygun, yoksa anlatım bozukluğu olur) Yollar, şehirler, kelimeler… Geldin. Burada yeni bir hayat olacağı yalanını kendin de dâhil herkese söyledin. Oysa burada herkes sırtını dayı gibi birbirine, kendi türünden olana veriyordu. Sen bir hayalettin, kendini ete kemiğe bürünmüş bir vücut sandın. Bir sığınmacı, buradaki dünyaya iltica etmek isteyen biri olduğun halde kendini buranın öz malı sandın… Aynalar gerçeği yansıtırdı ya… Gerçeklerin burada soğuk camına çarpan yalanlardan daha soğuk olduğunu anladın. Her biri buz dağları gibi çarptıkça yüreğine, köprü altı çocukları gibi geceler boyu üşüyen ellerini yalanların alevlerine uzattın. Gönül verdiklerine güven duyacağın, kendini inandıracak yalanlara öyle çok ihtiyacın vardı ki. Kalbin acılarla dolmuştu. Düşlerin bitmek bilmiyordu. Gözlerin bir türlü gülmek bilmiyordu. Yaralı bir kuş gibi kalmıştın bu hayatın ortasında! İnsanlar ne kadar da hoyrattılar sana karşı. Neydin sen burada? Can? Arkadaş? Dost? Sevgili? Kalem? Neydin sen burada? Bu sualler bir bıçak gibi saplandı yüreğine! Sonra tek tek buldun acımasız cevaplarını da… Karanlık olarak yalnız gece mi var sanıyordun? Derin kuyular, mağaralar mı? İnsanların kalbi hepsinden karanlıktı. Oysa bu hayata karışmamak için tek yurdundu senin yalnızlığın. Gurbet aldı seni, savunmasız ve tutsak kaldın! Düşlerin bitmek bilmedi yine de sevmek üzerine. Hayat hiç olmadığı kadar ağır tokatlarla itti seni derin bir kuyuya. Sonra dipsiz bir karanlık… Kimseler duymadı feryatlarını. Sonrası, bu diyarda kimsesizliğin de ötesinde bir yalnızlık… Bir gün gözyaşları içinde dedin ki secde de; "Rabbim ben Hüseyin kadar mı sevimliyim? İlâhe ente maksudi ve rızâke matlubi." Kalbin acıyla doldu kaçmak istercesine. Âh Aynadaki Münzevi, Sen bu diyarın trenini çoktan kaçırmadın mı? En ağır ihanetlerle sınandığın gecelerde sana acı verenler için dualar etmedin mi? “Allah’ım ben varlığımla sıkıntı vermek için değil, sevmek için varım insanları? Bana inayet et… Efendimizin duasıyla yakarıyorum sana; Allah'ım başımı yaranları hidayet eyle,? İnsanlar üç kuruşluk dünyevî çıkarları olanlar için seni dışladılar. El kapısında ne çabuk da harcandın? Buna rağmen gururunun yelkenlerini indirip sevmek ve affetmek için bahaneler aradın insanları. Dost oldun, arkadaş oldun, merhamet oldun, sevgi oldun. Sönmeyen ateşler gibi yandı yüreğin. Her defasında öyle çok reddedildin ki… Bu hayatta bütün sabrını, kendine ve insanlara olan güvenini her şeyi nihayet tükettin. Artık kendinle hesaplaşacak bir benliğin bile PİYANO TÜRK SANAT MÜZİĞİ ŞİMDİ UZAKLARDASIN SOLİST: OYA ZEKİ MÜREN ŞARKI SÖZ TSM ŞARKI TÜRK NOTA ARŞİVİ GÜNEŞİ SANATCI MUSİKİ TRT MÜZİK SİTE NOTA YENİ KLİP DİNLE MP3 TAB AKOR MERKEZ MAVİ BENDİR UZAK SİMDİ UZAKLARDA GÖNÜL HİCRANLA DOLDU HİÇ AYRILAMAM DERKEN KAVUŞMAK HAYAL OLDU SEVDA BAHÇELERİ ÇİÇEKLERİ HEP SOLDU HİÇ AYRILAMAM DERKEN KAVUŞMAK RÜYA HİCRAN AYRILIK OL GERİ VOKAL OLARAK ÇALIŞTIĞI SANATÇILAR DÜET YAPTIĞI SANAT SİNEMA TELEVİZYON TÜRKÇE TÜRKÇE İLAHİLER TÜRKÜ YABANCI YABANCI KATEGORİLER ARABESK ÇEVİRİ ŞAKI SÖZLERİ Piyano Türk Sanat Müziği Solist: OYA Şimdi Uzaklardasın Zeki Müren Şarkıları Şarkı Sözü TSM Türk Sanat Müziği TRT Müzik Site Nota Yeni Klip Dinle Mp3 Tab Akor Piyanist Ders Hoca Türküler Bendir Piyano Şarkılar ,Türküler, Bendir, Şimdi Uzaklardasın, Zeki Müren, Şarkı Sözü,Sözleri,notaları,nota arşivi, TSM ,Türk Sanat Müziği ,TRTMüzik, Site, Nota Arivi,Yeni Klip ,Dinle, Mp3,mp4, Tab, Akor, Piyanist ,Ders Hoca, piyano solo,resitali,unutulmaz eserler,
Bendir Nasıl Çalınır 03:04
Bendir Nasıl Çalınır 949 izlenme - 3 yıl önce http://www.habibullah.tv http://www.habibullah.org.tr http://www.radyohabibullah.com http://www.ilahin.com http://www.islamiradyodinle.com Bendir nasıl çalın...
Al Mendil Sende Kalsın 04:12
Al Mendil Sende Kalsın 1.397 izlenme - 4 yıl önce Al Mendil Sende Kalsın
Baba Zula - İki Bendir 01:51
Baba Zula - İki Bendir 1.203 izlenme - 5 yıl önce
Gitme Gitme 01:06
Gitme Gitme 1.514 izlenme - 7 yıl önce cümbüş:aykut tetİk darbuka:mustafa gülŞen bendir:emre can mumcu
Bendir  Çalan  Çocuk 01:23
Bendir Çalan Çocuk 866 izlenme - 4 yıl önce bendir çalan çocuk
FİRUZE Piyano Solo Tarkan Firüze Konseri Canlı Performans Neredesin Fürize Nerde Nerede Vokal Bendir 06:59
FİRUZE Piyano Solo Tarkan Firüze Konseri Canlı Performans Neredesin Fürize Nerde Nerede Vokal Bendir 1.600 izlenme - 3 yıl önce GÜNEŞ YAKARTEPE "Firuze" Eserinin Eşlik Çok sesli (Senfoni) Nota ve armonilerini yazdı, Piyano ile İçra etti ve Söyledi. Vokalist Oya Yıldız Ona Vokal yaptı. Bir gün dönüp bakınca düşler İçmiş olursa yudum yudum yudum yıllarını Ağla, ağla Firuze ağla Anlat bir zaman ne dayanılmaz güzellikte olduğunu Kıskanır rengini baharda yeşiller Sevda büyüsü gibisin sen Firuze Sen nazlı bir çiçek, bir orman kuytusu Üzüm buğusu gibisin sen Firuze Kıskanır rengini baharda yeşiller Sevda büyüsü gibisin sen Firuze Sen nazlı bir çiçek, bir orman kuytusu Üzüm buğusu gibisin sen Firuze Duru bir su gibi, bazen volkan gibi Bazen bir deli rüzgar gibi Gözlerinde telaş, yıllar sence yavaş Acelen ne bekle Firuze Bir gün dönüp bakınca düşler İçmiş olursa yudum yudum yudum yıllarını Ağla, ağla Firuze ağla Anlat bir zaman ne dayanılmaz güzellikte olduğunu Acılı bir bakış yerleşirse eğer Kirpiğinin ucundan gözbebeğine Herşeyin bedeli var, güzelliğinin de Bir gün gelir ödenir, öde Firuze Acılı bir bakış yerleşirse eğer Kirpiğinin ucundan gözbebeğine Herşeyin bedeli var, güzelliğinin de Bir gün gelir ödenir, öde Firuze Duru bir su gibi, bazen volkan gibi Bazen bir deli rüzgar gibi Gözlerinde telaş, yıllar sence yavaş Acelen ne bekle Firuze Arkadaşına "Firuze" Ringtones senin Hücre Sezen Aksu Sözleri: Ağlamak Güzeldir Sözleri Adı Bende Saklı Sözleri Allahın Varsa Sözleri Arka Sokaklar Sözleri Aşkları Da Vururlar Sözleri Aşktan Ne Haber Sözleri Aylardan Mayıs Sözleri Bahane Sözleri Belalım Sözleri Ben Her Bahar Aşık Olurum Sözleri Beni Kategorize Etme Sözleri Beni Unutma Sözleri Beraber Olamayız Sözleri Bile Bile Sözleri Bindokuzyüzkırkbeş (1945) Sözleri Bırak Beni Sözleri Cumartesi Türküsü Sözleri Çocuklar Gibi Sözleri Dua Sözleri Dansöz Dünya Sözleri Dağlardır Dağlar Sözleri Değer mi Hiç Sözleri Deli Gönlüm Sözleri Düğün Sözleri El Gibi Sözleri Erkekler Sözleri Farkındayım Sözleri Geçer Sözleri Gelen Gideni Aratır Sözleri Geri Dön Sözleri Gidiyorum Sözleri Gönül Sözleri Gözlerim Sözleri Gül Sözleri Güllerim Soldu Sözleri Gülümse Sözleri Güneş Ol Yak Beni Sözleri Hadi Bakalım Sözleri Hani Sözleri Hasret Sözleri Hayat Sana Teşekkür Ederim Sözleri Haydi Gel Benimle Ol Sözleri Haydi Şansım Sözleri Hayır Sözleri Hazan Sözleri Helal Ettim Hakkımı Sözleri Her Yalan Gibi Unut Sözleri Herşeyi Yak Sözleri Hıdrellez Sözleri İçime Sinmiyor Sözleri İki Gözüm Sözleri İkili Delilik Sözleri İkinci Bahar Sözleri İstanbul İstanbul Olalı Sözleri Kaç Yıl Geçti Sözleri Kaçın Kurası Sözleri Kaderim Sözleri Kahpe Kader Sözleri Karam Sözleri Kardelen Sözleri Kasım Yağmurları Sözleri Kaybolan Yıllar Sözleri Kendi Kendime Sözleri Keskin Bıçak Sözleri Yeter Sözleri Yine Mi Çiçek Sözleri Köprü Sözleri Kolay Değil Sözleri Küçüğüm Sözleri Küçük Bir Aşk Masalı Sözleri Küçük Yaz Çiçeği Sözleri Kış Gecesi Sözleri Kış Masalı Sözleri Masum Değiliz Sözleri Namus Sözleri Ne Ağlarsın Sözleri Nihayet Sözleri O Sensin Sözleri Oyalanma Sözleri Oyun Bitti Sözleri Pişman Olduğun Zaman Sözleri Rakkas Sözleri Sarı Odalar Sözleri Sarışınım Sözleri Savaşma Seviş Benle Sözleri Sen Ağlama Sözleri Seni Kimler Aldı Sözleri Seni İstiyorum Sözleri Sensizim Sözleri Sevgili Sözleri Sitem Sözleri Son Bakış Sözleri Sonbahar Sözleri Sorma Sözleri Su Gibi Sözleri Sude Sözleri Sürgün Sözleri Şarkı Söylemek Lazım Sözleri Şehrin Işıkları Sözleri Şen Şarkı Sözleri Şimal Yıldızı Sözleri Şinanay Sözleri Şöyle Yürekli Bir Sevda Sözleri Şu Saniye Sözleri Tükeneceğiz Sözleri Tutsak Sözleri Tutuklu Sözleri Unut Sözleri Ünzile Sözleri Vazgeçtim Sözleri Yalancı Dünya Sözleri Yarası Saklım Sözleri Yaşanmamış Yıllar Sözleri Yaz Sözleri Yaz Aşkım Sözleri Git Sözleri Sezen Aksu Sözleri, Akorlari, Tablari, Bas tabları Firuze Sözleri, Akorlari, Tablari, Bas tabları Reklam kökenli yönetmenlerin sinema filmi çekmeleri yeni bir şey değil. Reha Erdem ve Ümit Ünal gibi yönetmenleri düşününce, bunun oldukça iyi sonuçlar verebileceğini de görüyoruz. Kaç Para Kaç ve Dokuz gibi çalışmalar, yönetmenlerin reklam geçmişlerinden gelen teknik ustalıkla birlikte, sırtını iyi bir senaryoya dayadıkları için bugün önemli filmler olarak hatırlanıyor. Yüzlerce film için kamera arkasına geçen ve sinemaya olan ilgisi uzun bir süredir bilinen Ezel Akay'ın Neredesin Firuze filmi ise dikkat çekici estetiğine rağmen, senaryosundaki ciddi sorunlar nedeniyle önemli bir hayal kırıklığına dönüşüyor. Başta Haluk Bilginer olmak üzere, oyuncuların performansları ve seçilen mekanların ve kostümlerin de yardımıyla yaratılan masalsı atmosfer henüz izlerken anlamını yitirmeye başlıyor. Belki hemen başında değil ama belli 5 Aralık'tan itibaren her Perşembe akşamı SHOW TV'de izleyiciyle buluşacak olan dizide Demir karakterini canlandıran Haluk Piyes, 'Firuze'yi canlandırdığı 'Demir' karakterini anlattı.'Firuze iyi bir proje'Mah­sun Kır­mı­zı­gü­l’­ün ye­ni di­zi pro­je­si ‘Fi­ru­ze­’ da­ha baş­la­ma­dan mah­ke­me­lik ol­du. Mil­yon­la­rın se­ve­rek din­le­di­ği ‘Fi­ru­ze­’ şar­kı­sı­nın hak sa­hip­le­ri Müj­de Ar ve Meh­tap Ar kar­deş­ler, an­ne­le­ri Ay­sel Gü­re­l’­in yaz­dı­ğı par­ça­nın di­zi adı ol­ma­sı­na iti­raz et­ti.Türküsü İlahiBu ko­nu hak­kın­da ko­nu­şan Meh­tap Ar, “Di­zi­nin adı ‘Fi­ru­ze­’ ola­maz. Çün­kü an­ne­min yaz­dı­ğı şar­kı­nın ken­di hi­ka­ye­si var. On­la­rın bi­ze yol­la­dı­ğı se­nar­yo Akatlar'daki gecede Sezen Aksu ve Nükhet Duru anlattı. Her ikisi de Atilla Özdemiroğlu bestesi olan ve hem tema hem de melodik olarak Türkçe pop müzik tarihinde birbirinin kız kardeşi gibi duran "Firuze" ve "Sevda"nın nasıl yazıldığını merak ediyor musunuz? İşte Sezen ve Nükhet'in anlatımıyla... FİRUZE PİYANO SÜPER ŞARKILAR TARKAN UNUTULMAZ SEZEN AKSU ŞARKISI SÖZLERİ AYSEL GÜREL FİRUZE FİRÜZE FURİZE BENDİR SON SUPER KONSERİ CANLI PERFORMANS ŞARKI SÖZLERİ YENİ KLİP 2013 İLK KEZ İZLESENE ALBÜM ADI AYSEL ŞARKI DERS TUŞ ADI ORHAN GENCEBAY NEREDESİN YILI YAPIMI TÜRK FİLMİ IFR İSTİSNAİ FİLMLER REKLAMLAR TARAFIN GERÇEK PRODÜKSİYON YAZDIĞI SENARYO TV SİNEMA TELEVİZYON DİZİSİ MÜZİKLERİ HAKKINDA BİLGİ YÖNETMENİ KİM ŞAN GENEL YÖNETİCİ BAŞLIK DUR SIRALA KÜLTÜR SANAT KÜPE YÜZÜK TAŞI İŞLERİ MAVİ RENKLİ SAYDAM DEĞERLİ TAŞ MÜCEVHER MİNERAL FON HAFİF MÜZİK MAKAM TÜRK SANAT MÜZİĞİ SLOW SLOW FAN C1006DV Firuze Tarkan Firuze Konseri Canlı Performans Şarkı Sözleri Yeni Klip 2013 İlk Kez İzlesene Albüm adı Aysel Şarkı Ders Tuş adı Bendir Son Super YouTube Firuze , Piyano Solo-Vokal Bendir FİRUZE Tarkan Firüze Konseri Canlı Performans Neredesin Fürize Nerde Nerede Aysel Gürel Anı DVD Albüm Sezen aksu Müjde Ar anne Şarkı Söz Son Bahar Son Super Şarkısı Sinema Film Müziği Piano Klarnet Ögretmen Özel Klarnet makam solo Firuze ,Tarkan, Firuze Konseri Canlı Performans Şarkı Sözleri Yeni Klip 2013 İlk Kez İzlesene Albüm adı Aysel Şarkı Ders Tuş adı Bendir Son Super Firuze ,Tarkan, Firuze Konseri Canlı Performans Şarkı Sözleri Yeni Klip 2013 İlk Kez İzlesene Albüm adı Aysel Şarkı Ders Tuş adı Bendir Son Super Piyano Solo Tarkan Firüze Konseri Canlı Performans Neredesin Fürize Nerde Nerede Vokal Bendir Furize Aysel Gürel Anı DVD Albüm Sezen aksu Müjde Ar anne Şarkı Söz Son Bahar Son Super Şarkısı Sinema Film Müziği Piano Klarnet Ögretmen Özel Klarnet makam
Yiğit Tuğcan Darbuka Show 01:03
Yiğit Tuğcan Darbuka Show 1.855 izlenme - 8 yıl önce okulda yaptığım çalışmadan küçük bir bölüm:)
Serkan Bendir Solo 00:53
Serkan Bendir Solo 1.501 izlenme - 8 yıl önce arkadaŞlar kendİ çapimda bİrŞeyler yaptim umarim beĞenİrsİnİz grupça çekİlmeŞ vİdeolar yakinda sİteye verecem yakinda büyük üsdad yaŞar akpençe İmzali sololarla karŞinizdayiz sevgİlerİmİzle (uĞur&serkan)....
Ben Bu Yolu Bilmez İdim Tasavvuf  Sufi Müziği Yunus Emre En Yeni İlahiler Piyano Dini Müzik 04:12
Ben Bu Yolu Bilmez İdim Tasavvuf Sufi Müziği Yunus Emre En Yeni İlahiler Piyano Dini Müzik 1.007 izlenme - 1 yıl önce BEN BU YOLU BİLMEZ İDİM Yunus Emre Türk Tasavvuf Müziklerini Piyano Tuşları ile Dinlediniz mi?. İlahilerimizi Çok Sesli (Polifonik) Form ile Acaba Sevecek misiniz? Piyanist Güneş Yakartepe, "BEN BU YOLU BİLMEZ İDİM Yunus Emre" İlahisini Piyano Notalarını yazdı, Polifonik Şekil ile Piyano çaldı ve Söyledi. Bendir Ona ritim ile Eşlik etti. Türk Müsikileri Sazları ile Düet ; Piyano Bendir Serisi: 7 Çok sevilen Musikilerimizi Piyano ve Bendir ile Dinleyince Umarım Güzel Bulursunuz, Umarım Hoşunuza Gider. BEN BU YOLU BİLMEZ İDİM Ben bu yolu bilmez idim, aşk gönlüme düştü gider. Aşk elinden dertli yürek, kaynayarak taştı gider. Hani bizden öğüt alan, kalmadı dünyaya gelen. Gece gündüz tâat kılan, o Sırat’ı geçti gider. Hep onlar Sırat’ı geçti, varıp dost iline düştü. Gönül maksûda erişti, hazrete ulaştı gider. Nefsi doyunca yiyenler, kana kana uyuyanlar. Dili gıybet söyleyenler, cehenneme düştü gider. Cehenneme düşen kişi, zârılıktır onın işi. Onulmaz bağrının başı, büryân olup pişti gider. Aşk oduna yanmayanlar, öleceğin sanmayanlar, Göz açıp uyanmayanlar, şöyle gaflet bastı gider. Bu aşk bana bir düş idi, Hak müesser kılmış idi. Yaşamı4732_ynus_emre Yunus Emre, tasavvuf şiirinin en önemli temsilcisidir. Hayatı hakkında çok az şey bilinen Yunus Emrenin, on üçüncü yüzyılın ikinci çeyreği ile on dördüncü yüzyılın ilk çeyreğinde yaşadığı düşünülmektedir. Bazı araştırmacılar Sarıköy de yaşadığını, bazılarıysa Karamanlı olduğunu düşünür. Hacı Bektaş Velinin bir eserine dayanarak Sarıköyde yaşadığı ihtimali daha güçlü görünmektedir. Ölümü 1320 olarak kabul edilen Yunus Emrenin seksen iki yaşında öldüğü söylenir. Buna göre doğum tarihi de 1238 yılına denk gelmektedir. Yunus Emrenin eserleri yaşamı hakkında bazı bilgiler içermektedir. Bütün bir Anadoluyu dolaştığı, Mevlanayı gördüğü eserlerinde geçen cümlelerden anlaşılmaktadır. Destansı Yaşamı Yunus Emrenin yaşamı halk arasında söyle anlatılmaktadır: Yunus Emre küçükken okula gitmiş ama alfabeyi bir türlü öğrenememiştir. Bunun üzerine okulu bırakıp köyünde çiftçilik yapmaya başlamıştır. İlerleyen yıllarda kıtlık olur. Yunus ta kıtlıktan etkilenir. Kırşehire yakın Sulucakarahöyükte Hacı Bektaş Veli adlı biri olduğunu ve kapısına gelen ihtiyaç sahiplerini eli boş göndermediğini duyar. Bunun üzerine Hacı Bektaş Velinin yanına gitmeye karar verir. Yolda giderken eli boş gitmemek için alıç toplar. Hacı Bektaş Velinin dergâhına varır. Hacı Bektaş Veli, Yunusun samimi ve saygılı davranışlarından çok memnun kalır. Yunusun buğday için geldiğini öğrenince Sorun bakalım buğday mı ister, himmet mi? der. Bu sözleri duyan Yunus Ben himmeti ne yapayım, karın doyurmaz ki, bana buğday gerek, der. Buğdayını alan Yunus yola çıkar. Derviş Yunus bir kuş idi, halk içinden uçtu gider. 04.07.2015 günü Gunes Yakartepe kanalına yüklediğim "0057 Bendir Piyano Ben Bu Yolu Bilmez İdim YouTube Orjinal Video Klibi İlahi Enstrümantal İlahiler İ" başlıklı videoyu izleyin. Daha fazla müzik dinlemek için tıklayın: muzik Ana Sayfa Dünya Doğa Eğitim Etkinlik Yazarlar Gezi & Tatil Hayvanlar Kitap Kısa Kısa Müzik Oyun Sağlık Sanat Spor Moda & Tasarım Teknoloji & Bilim Türkiye TV & Sinema Yeme & İçme BEN BU YOLU BİLMEZ İDİM Tasavvuf Sufi Müziği Yunus Emre En Yeni İlahiler Piyano Dini Müzik BEN BU YOLU BİLMEZ İDİM, Tasavvuf Müziği, Sufi müzik, Yunus Emre ,En Yeni İlahiler, Piyano Bendir Çağ Çağdaş İyi Güzel Piano Ramazan Tasavvufları Sufiler Müziği Etkinlikleri Kültür Bayram Piano Oruç İslam İlahiler Birinci Mısra Şair Şiir Başlık Radyo Nefes Yeni Son Türk Korosu Yunus Emre Şiirleri Listesi Translate Çeviri Tarafından Destek Musiki Kargaşa Önlemek İçin Her Şiirin Olarak Düzenleme Şiir Baş İçin Her Şiirin Birinci Mısrası Şiir Başlığı Olarak Düzenlen Şiirler Başlıklarına Göre Alfabetik Olarak Sırala Tasavvufi Sufilik Müzikleri Orjinal Video Klibi İlahiler Enstrümanı Ney Düet Nefesli Müzik Aleti Karacaoğlan Şiirler İpir Sultan Abdal Şiirler Delisi Zeki Çalar Şiirleri Zekice Fıkralar Yeni Hece Ben Bu Yolu Video Klibi İlahi Enstrümanı Piano Düet Nefesli Müz
Amatör Videolar 07:50
Amatör Videolar 643 izlenme - 4 yıl önce Amatör Videolar
Belalım (Bağlama-Bendir-Gitar) 05:20
Belalım (Bağlama-Bendir-Gitar) 339 izlenme - 2 yıl önce Gitar: Fatih Acun Bendir: Onur Bilen Bağlama: İbrahim Erdoğan
Amanın Bağlar Bağlar Ninja Kaplumbağalar 02:10
Amanın Bağlar Bağlar Ninja Kaplumbağalar 525 izlenme - 2 yıl önce Bağlama, gitar ve bendir üçlüsünün harika kombinasyonuyla ortaya çıkmış oldukça eğlenceli bir türkü. Sözleri şu şekildedir; yeşil yeşil gezer gözlerini süzer denizlerde değil derelerde yüzer iyileri sever kötüleri üzer amanın bağlar bağlar ninja kaplumbağalar insan sıfatına girmiş iki hayvan birisi domuzdur birisi gergeden üst üste de koysan etmez bir adam bi halt olmaz bu rocksteady'le bebop'tan matkabınan gezip teknodromda yatan nasip alamamış şanlı ninjalıktan bilmem ne istiyor garip kaplumbağadan adı da shredder tenekeden adam elinde mikrofon gezer orda burda kaplumbağalar nerde april bacı orda ne işin var kızım senin lağımlarda yaşın gelmiş geçmiş bul artık bir koca sanırsın konfüçyus sesini duysan üstü başı yırtık bildiğin gariban bıyıkları tel tel gözleri mercan sıçanlar kralı splinter usta
FİRUZE Solist:ECE Bendir Piyano Düeti TARKAN Popüler ŞARKILAR Piyanist:Güneş pop müzik sanatçılar HD 07:06
FİRUZE Solist:ECE Bendir Piyano Düeti TARKAN Popüler ŞARKILAR Piyanist:Güneş pop müzik sanatçılar HD 1.246 izlenme - 3 yıl önce Piyanist Güneş Yakartepe, Senfonik Çok Sesli Şekilde Türk Sanat Müziği Şarkılarımızı Piyano ile Seslendirdi. Vokalist ECE YILDIRIM Sesi ile Eşlik yaptı. Eserleri Dinleyince Piyano ile ezgilerimizi Çok güzel ve değişik bulacaksınız. Ümit ederim Seversiniz. Yorumlarınızı bekliyorum Bir gün dönüp bakınca düşler İçmiş olursa yudum yudum yudum yılları Ağla ağla Firuze ağla Anlat bir zaman ne dayanılmaz güzellikte olduğunu Kıskanır rengini baharda yeşiller Sevda büyüsü gibisin sen Firuze Sen nazlı bir çiçek bir orman kuytusu Üzüm buğusu gibisin sen Firuze Kıskanır rengini baharda yeşiller Sevda büyüsü gibisin sen Firuze Sen nazlı bir çiçek bir orman kuytusu Üzüm buğusu gibisin sen Firuze Duru bir su gibi bazen volkan gibi Bazen bir deli rüzgar gibi Gözlerinde telaş yıllar sence yavaş Gönderen emre emre zaman Piyanist Güneş Yakartepe " Firuze Şarkısı " Eserini Senfonik (Çok Sesli) Eşlik Notalarını Analiz Ederek Armonilerini Meydena Getirdi ve Dijital Piyano ile Çaldı ve Söyledi, Vokalist ECE YILDIRIM Sesiyle Ona Vokal Yaptı. Değişik Yapıdaki bu Piyano Düetini Çok seveceksiniz. Neredesin Firuze, 2004 yılı yapımı bir Türk filmidir. Türkiye'de yapılmış en nitelikli müzikal filmlerden biridir. "Neredesin Firuze" İMÇ (İstanbul Manifaturacılar Çarşısı) plak dünyasına hiciv dolu bir yaklaşımla Türk Toplumu'nun içinde bulunduğu çaresizliklere getirdiği gülünesi ve/veya ağlanası çözümleri komik boyutta sinema perdesine aktarır. Filmde renkler ve müzik başarılı oyuncu seçimiyle sunularak kendi içinde bir dramı ve komediyi barındırır. Gülay Zara Kubat Yöre Derleyen enstrumantel saz trt1 aksam sefa halk müziği bolu stüdyo makyaj Odası Firuze Bendir Son Super YouTube Tarkan Firuze Konseri Canlı Performans Şarkı Sözleri Yeni Firuze’ ismi, Mahsun Kırmızıgül’ün ortağı olduğu Boyut Film ile Mehtap-Müjde Ar kardeşlerin arasını açtı. İki ünlü kardeş, anneleri Aysel Gürel’e ait şarkının dizi adı olmasına tepki gösterip mahkemeye gitme kararı aldı. Ekranın yeni dizisi ‘Firuze’, ilk yayın günü tüm oyuncuları ve ekibi bir araya topladı. Önceki akşam The İstanbul Edition’ın balo salonunda yemek yiyen diziye emek verenler, ilk bölüm heyecanını paylaştı. Dizinin yapımcısı ve oyuncuları habercilerin sorularını cevapladı... -Murat Tokat (Yapımcı): Firuze şarkısı ile çıkan polemikler için şunu söyleyebilirim. Müjde Ar sözlerinin kullanılmasını istemedi. Biz de sadece müziğini kullanıyoruz. Sezen Aksu da dava açmadı. Yeşilçam etkisi küçük kız kardeşi için her şeyi yapabilecek bir kız. Farklı karakterler oynamak istediğim için Firuze’de olmak istedim. Ama bence hikayesi Yeşilçam filmlerine benzemiyor. -Ceyda Ateş (Suzan): Firuze için “Eski Türk filmlerinde izlediğimiz gibi fakir kız - zengin oğlan hikayesinin daha modernize edilmiş hali” diyebiliriz. -Fırat Çelik (Oğuz): Dizide etrafındaki kızlardan çok farklı olduğu için Firuze’ye aşık olan zengin bir ailenin çocuğuyum. -Haluk Piyes (Demir): Eski Yeşilçam vari bir tipleme. öykü hikaye elevizyon izleyicisinin merakla beklediği 'Firuze' de başrolleri Ceren Hindistan, Fırat Çelik, Ceyda Ateş ve Haluk Piyes canlandırıyor. Aşk, entrika ve iktidar mücadelesinin anlatıldığı dizinin yapımcılığını Murat Tokat üstlenirken, senaryosunu Aydın Üredi, İdil Kuzuoğlu ve Peri Oruç birlikte yazıyorlar. 'Firuze'nin yönetmen koltuğunda ise daha önceki başarılı işleriyle adından söz ettiren ünlü yönetmen Cemal Şan oturuyor. 5 Aralık'tan itibaren her Perşembe akşamı SHOW TV'de izleyiciyle buluşacak olan dizide Demir karakterini canlandıran Haluk Piyes, 'Firuze'yi canlandırdığı 'Demir' karakterini anlattı.'Firuze iyi bir proje' Mah­sun Kır­mı­zı­gü­l’­ün ye­ni di­zi pro­je­si ‘Fi­ru­ze­’ da­ha baş­la­ma­dan mah­ke­me­lik ol­du. Mil­yon­la­rın se­ve­rek din­le­di­ği ‘Fi­ru­ze­’ şar­kı­sı­nın hak sa­hip­le­ri Müj­de Ar ve Meh­tap Ar kar­deş­ler, an­ne­le­ri Ay­sel Gü­re­l’­in yaz­dı­ğı par­ça­nın di­zi adı ol­ma­sı­na iti­raz et­ti.Türküsü İlahi Bu ko­nu hak­kın­da ko­nu­şan Meh­tap Ar, “Di­zi­nin adı ‘Fi­ru­ze­’ ola­maz. Çün­kü an­ne­min yaz­dı­ğı şar­kı­nın ken­di hi­ka­ye­si var. On­la­rın bi­ze yol­la­dı­ğı se­nar­yo Akatlar'daki gecede Sezen Aksu ve Nükhet Duru anlattı. Her ikisi de Atilla Özdemiroğlu bestesi olan ve hem tema hem de melodik olarak Türkçe pop müzik tarihinde birbirinin kız kardeşi gibi duran "Firuze" ve "Sevda"nın nasıl yazıldığını merak ediyor musunuz? İşte Sezen ve Nükhet'in anlatımıyla... FİRUZE PİYANO SÜPER ŞARKILAR TARKAN UNUTULMAZ SEZEN AKSU ŞARKISI SÖZLERİ AYSEL GÜREL FİRUZE FİRÜZE FURİZE BENDİR SON SUPER KONSERİ CANLI PERFORMANS ŞARKI SÖZLERİ YENİ KLİP 2013 İLK KEZ İZLESENE ALBÜM ADI AYSEL ŞARKI DERS TUŞ ADI ORHAN GENCEBAY NEREDESİN YILI YAPIMI TÜRK FİLMİ IFR İSTİSNAİ FİLMLER REKLAMLAR TARAFIN GERÇEK PRODÜKSİYON YAZDIĞI SENARYO TV SİNEMA TELEVİZYON DİZİSİ MÜZİKLERİ HAKKINDA BİLGİ YÖNETMENİ KİM ŞAN GENEL YÖNETİCİ BAŞLIK DUR SIRALA KÜLTÜR SANAT KÜPE YÜZÜK TAŞI İŞLERİ MAVİ RENKLİ SAYDAM DEĞERLİ TAŞ MÜCEVHER MİNERAL FON HAFİF MÜZİK MAKAM TÜRK SANAT MÜZİĞİ SLOW SLOW FAN C1006DV Firüze Piyona Türk Pop Müziği Şarkılar Türküler Bahar Bendir Son Super Firuze YouTube Tarkan Firuze Konseri Canlı Performans Şarkı Sözleri Yeni Klip 2013 İlk Kez İzlesene Albüm adı Aysel Ders Tuş Çal Son Firüze, Piyona, Türk Pop Müziği ,firuze, Şarkılar Türküler Bahar Bendir Son Super Firuze YouTube Tarkan Firuze Konseri Canlı Performans Şarkı Sözleri Yeni Klip 2013 İlk Kez İzlesene Albüm adı Aysel Ders Tuş Çal Son as ak FİRUZE Solist:ECE Bendir Piyano Düeti TARKAN Popüler ŞARKILAR Piyanist:Güneş pop müzik sanatçılar CANLI PERFORMANSı müzik adına Türkiye yeni bir dönem AYSEL GÜREL FIRUZE FİRÜZE FURİZE ŞARKILARI UNUTULMAZ SEZEN AKSU ŞARKISI SÖZLERİ SON SUPER KONSERİ ŞARKI SÖZLERİ YENİ KLİP 2013 İLK KEZ İZLESENE ALBÜM ADI AYSEL ŞARKI DERS TUŞ ADI ORHAN GENCEBAY NEREDESİN