Hoşgeldiniz!

izzet günay

Vesikalı Yarim - izzet Günau & Türkan Şoray (1968 - 90 dk) 01:29:12
Vesikalı Yarim - izzet Günau & Türkan Şoray (1968 - 90 dk) 9.632 izlenme - 1 yıl önce Manav halil kendi halinde yaşayan bir adamdır.Bir akşam arkadaşlarının ısrarıyla gittiği pavyonda şarkıcı olan sabiha ile tanışır ve birbirlerine aşık olurlar.Sabiha,arkadaşı müjganın birbirlerine uymadıkları yönündekileri uyarılarına rağmen halil'i evine alır beraber yaşamaya başlarlar.Ancak, sabiha'nın halil'in hayatıyla ilgili bilmediği gerçekler vardır. Başrollerini Türkan Şoray ve İzzet Günay'ın paylaştığı 1968 yapımı türk filminin senaryosunu Safa önal(Sait Faik Abasıyanık'ın menekşeli vadi öyküsünden alınmıştır.) yönetmenliğini ise ömer lütfi akad yapmıştır.iyi seyirler.
Türkan Şoray Kanunlarından Önce.. 01:08
Türkan Şoray Kanunlarından Önce.. 4.358 izlenme - 1 yıl önce Türkan Şoray'ın kendi adıyla anılan kanunları henüz yürürlükte değilken 17 yaşında bir sinema deneyimi.. Şanslı adam İzzet Günay.. Ondan sonra bir daha kimse buna cesaret edemedi. alkislarlayasiyorum.com : istisnalar ile kaideyi bozan site Filmin künyesi: Beni Osman Öldürdü. Yönetmen Osman F. Seden, Oyuncular: Türkan Şoray, İzzet Günay, Öztürk Serengil, Hulusi Kentmen
yaptım olacak 00:30
yaptım olacak 9.073 izlenme - 6 yıl önce izzet günay "yaptım olacak!" ali ağaoğlu'nun ünlü reklamını akıllara getiren bir yeşilçam filmi...
Ölen Şoföre Aldırmamak - Randevuma Geç Kaldım 01:37
Ölen Şoföre Aldırmamak - Randevuma Geç Kaldım 1.751 izlenme - 1 yıl önce Başrollerini Ali Şen, Münir Özkul, Metin Serezli, Sadettin Erbil, İzzet Günay, Behçet Nacar ve Fatma Girik'in rol aldığı 1970 yapımı Şoför Nebahat filminden trajikomik bir sahne.
Sevgi de Yetmiyormuş, Çok Eskiden Rastlaşacaktık 04:53
Sevgi de Yetmiyormuş, Çok Eskiden Rastlaşacaktık 2.082 izlenme - 2 yıl önce Sabiha ve Halil doğru insanlar ama yanlış zamanda rastlaştılar.Lütfi Akad'ın kült eseri vesikalı yarim filmin geliyor.Çok vurucu be sahne abi..
Aşk ve Cinayet Meleği - İzzet Günay (1972 - 64 dk) 01:04:11
Aşk ve Cinayet Meleği - İzzet Günay (1972 - 64 dk) 1.398 izlenme - 1 yıl önce Bir oyuna getirilerek, kötü işlerin arasına çekilen Ekrem üstündeki bu suçu gün ışığına çıkarmaya ve suçluları aramaya başlar ve kendisini maceranın ortasında bulur. Yönetmen : Nuri O. Ergün Senaryo : Ahmet Üstel, Safa Önal Yapımcı : Berker İnanoğlu Görüntü Yönetmeni : Ali Yaver Vizyona Giriş Tarihi : 01 Eylül 1972 Süre : 78 dk Tür : Aksiyon, Macera Özellikler : Renkli Ülke : Türkiye Oynayanlar : İzzet Günay, Feri Cansel, Kuzey Vargın, Yeşim Tan, Nevin Nuray, Feridun Çölgeçen, Kayhan Yıldızoğlu, Ekrem Gökkaya, Nubar Terziyan, Ali Ekdal, Ekrem Dümer, Necip Tekçe, Ali Seyhan, Vahit Volkan, Mustafa Yavuz, Ahmet Şenses, Altan Günbay, Abdurrahman Palay, Nevin Akkaya
Duyduk Duymadık Demeyin - İzzet Günay (1970 - 84 dk) 01:24:00
Duyduk Duymadık Demeyin - İzzet Günay (1970 - 84 dk) 1.505 izlenme - 1 yıl önce Bir trafik kazasından hafızasını yitiren bir erkekle, onu tekrar yaşama döndürmeye çalışan kadınının öyküsü. Oyuncular: Fatma Girik, İzzet Günay, Önder Somer, Meltem Mete, Kadir Savun, Yıldırım Gencer, Figen Han, Hüseyin Baradan, Mine Soley
Beni Osman Öldürdü - Türkan Şoray & İzzet Günay (1963 - 84 dk) 01:24:18
Beni Osman Öldürdü - Türkan Şoray & İzzet Günay (1963 - 84 dk) 1.673 izlenme - 1 yıl önce İsminde, yönetmen adı olan 3. film. Daha önce Atıf Yılmaz ‘Allah Cezanı Versin Osman Bey’ (1961) ve Mehmet Dinler (Osman Fahir Seden’in sahibi olduğu Kemal Film için) ‘Erkeklik Öldü mü Atıf Bey’i (1962) çekmişlerdi. Bu kez, Osman F. Seden kendi adını kullanmış ; ‘Beni Osman Öldürdü’. Başta, İzzet Güney ve Türkan Şoray’ın tanıtıldığı sahnede Efgan Efekan’ın yerine (ilk 2 çevrimde oynayan) Orhan Günşiray olsa ne iyi olurdu. Sadettin Erbil üç filmde de var. Filmin başında, Öztürk Serengil, Adnan Varveren’in bir yıl sonra 45’lik olarak çıkacak şarkısını (Abidik Gubidik Twist) dans ederek söylüyor. Orkestra çok güzel ; piyano (Şerif Yüzbaşıoğlu), elektro gitar (Ersin Ünlüsoy), kontrbas (Şükrü Yüzbaşıoğlu), saksofon ve bateri. Vahap Çok. ‘2oo milyonluk bir servetin, muhtelif fabrika ve ortaklıkların sahibi’. (Bu isim, o dönemin varsıl kişilerinden Vehbi Koç’u çağrıştırıyor.) ‘Bir güz sabahı’ çevresini saran ‘akraba ve taallukat’ın bin bir türlü sahte sevgi gösterisi eşliğinde balık avına çıkıyor. Belli ki o da bu durumdan sıkılmış, (Rıza Tüzün’ün sesi ile) haykırıyor ; “Yeter, yeter be. Bıktım bu yağcılıktan. Defolun hepiniz, defolun. Sizlerden kurtulup bir dakika yalnız kalamayacak mıyım?” ‘Gidiş o gidiş’. Balığa çıkışından iki gün sonra ‘bindiği motor açık denizde bulunur’. Düşüp boğulduğuna karar veriliyor. Vasiyetnamesi, avukat Ali Hoş’un (soyadı bir başka sahnede soyadı ‘Hoşlaf’ olarak söyleniyor) sekreteri Türkan tarafından varislere okunur. Oğulları için söyledikleri ; Sadettin, hastalık derecesinde kumarbaz ; Ahmet, ‘evde çete namı altında bir sürü (aslında iki) serseriyi besleyecek kadar kabadayı ; Tayfur, 5 yaşında geçirdiği bir bisiklet kazası sonucu kafadan sakat. Asıl, üç akrabası için düşünceleri yenir yutulur şeyler değildi. Fabrikaların umum müdürü Muhittin Erman çalışkan(!) ama ‘muhasebe kayıtlarında tahrifat’ yapıp cebini dolduran biriymiş. Ticari şirketlerinin umum müdürü Necmettin İşbilir için ‘son derece namuslu(!) ama kuş beyinli ve kaz kafalı’ diyor. Amcazadesi İsmail Hakkı Özdağ ise ‘faydalı ve müstesna bir kabiliyet(!) ancak memureleri işlerinden kaçırtacak kadar ahlaksız ve zampara’ymış. Onların karıları ve çocukları için yazdıklarıysa başka alem ; “..Bu üç akrabamın arsız ve riyakâr karılarıyla akılları fikirleri oğullarımı kafesleyip..mirasıma konmak olan yılışık yeğenlerimi burada utançla kaydederim.” Onları ‘mirasından mahrum etmiş’. Yine vasiyetnameden, milyonerin kimse tarafından bilinmeyen bir oğlu daha olduğunu ve ‘bilumum servetinin, fabrikalarının vesair mallarının idaresini bu kabiliyetli gence bıraktığını anlıyoruz. Vahap Bey sözlerini bir uyarı ile bitiriyor ; “Kendisi aşırı derece çapkın olup ‘tavuklara yem vermek isterse’ kızlara göz kulak olun.” ‘Kasımpaşa şoförlerinden Filinta Osman’..Avukat Ali, delikanlıyı böyle tanımlıyor. Onu ilk gördüğümüz 80 saniye boyunca 3 fıstıkla (ikincisi gencecik Mine Soley) beraberdi. Türkan, ‘gerekli kanuni muamelelerin tamamlanması için Osman’ı köşke götürmek üzere’ mahalleye gelir. Delikanlı öyle nam salmış ki mahalledeki kahveci genç kızı Osman’ın ‘yemlediği tavuklardan biri’ sanıyor. Pek de haksız sayılmaz, çünkü Osman, film boyunca Türkan Şoray’ı 5 kez dudağından öper. Bunu, sonradan beraber çevirecekleri onlarca filmde İzzet Günay bile yapamıyacaktır. Osman’ın köşke gelişiyle ortalık hareketlenir ; Yeğenler onu ele geçirmek, diğerleri de ondan kurtulmak için ellerinden geleni yapıyorlar. İki sahne ve melodi ; Osman’ın “Hernando’s Hideaway” (1957) (Ross / Adler) eşliğinde Leyla, Semra ve Necla ile yaptığı dans ve kumar oynanırken ‘Save the Last Dance for Me’ (1960) (Doc Pomus / Mort Shuman) melodisi çok güzeldi. Film, çifte şaşırtıyla bitiyor. Birincisi, Vahap Bey ölmemiş yalnızca ‘ölümünden sonra akrabalarının neler karıştıracağını gözleriyle görmek istemiş’. İkincisi, vasiyetnamede sözü edilen çocuk gerçek ama bu Osman değil Türkan’dır. Osman ; “Tuh be, ben de diyordum ki, ikimiz biliyorsun evlenmeyi kuruyorduk seninle. Halbuki..” Türkan ; “Değişmiş hiçbir şey yok Osman.” Osman ; “Olmaz, ben evime kendi kazancımla bakmak isterim kızım. Babanın milyonları açmaz beni.” Türkan ; “..Kazancına da, evine de, getireceğin minik bir çiçekle bir somun ekmeğe de, her şeye her şeye razıyım Osman. Seni seviyorum.” (Yazan ; Murat Çelenligil) Yönetmen : Osman F. Seden Senaryo : Osman F. Seden Yapımcı : Osman F. Seden Müzik : Fecri Ebcioğlu Görüntü Yönetmeni : Kenan Kurt Oyuncular: Türkan Şoray, İzzet Günay, Muhterem Nur, Efgan Efekan, Öztürk Serengil, Hulusi Kentmen, Atilla Yelkenci, Hüseyin Baradan, Mine Soley, Ahmet Tarık Tekçe, Hüseyin Peyda, Mualla Sürer, Hüseyin Güler, Aziz Basmacı, Vahi Öz, Sunay Uslu, Birsen Menekşeli, Devlet Devrim, Tümay Tuncalp, Mümtaz Ener, Meriç Başaran, Leman Akçatepe, Mürüvvet Sim, Mehmet Ali Akpınar, Hüseyin Salıcı, Talia Saltı, Lütfü Engin, Zeki Sezer, Sadettin Erbil, Muhip Arcıman, Agah Hün, Mücap Ofluoğlu, Jeyan Mahfi Tözüm, Kemal Ergüvenç, Alev Koral
Kalbimi Kıra Kıra - Vesikalı Yarim (Şükran Ay) 04:36
Kalbimi Kıra Kıra - Vesikalı Yarim (Şükran Ay) 751 izlenme - 1 yıl önce Vesikalı Yarim filmini yeşilçamın mihenk taşlarından biri olarak görürüm. Muhteşem oyunculuklar (Türkan Şoray, İzzet Günay) ve de filmin barındırdığı müzikler gerçekten etkileyicidir. Bu video klip tadındaki sahneleri sizinle paylaşıyorum.
Eski İstanbul Manzaraları ve Aşk - Hülya Koçyiğit İzzet Günay (Kardeş Kavgası) 01:10
Eski İstanbul Manzaraları ve Aşk - Hülya Koçyiğit İzzet Günay (Kardeş Kavgası) 1.616 izlenme - 2 yıl önce Kardeş Kavgası, Fuat Özlüer'in senaryosunu yazdığı, Türker İnanoğlu'nun yapım ve yönetimini üstlendiği 1967 yapımı Türk filmidir. Filmin Adı: Kardeş Kavgası Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Hülya Koçyiğit, İzzet Günay Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1967
Yeşilçam Film Müzikleri - 316 Dk 05:16:33
Yeşilçam Film Müzikleri - 316 Dk 1.349 izlenme - 1 yıl önce Şöyle açıp dinleyince nedensizce mutlu olduğunuz, nedensizce hüzünlendiğiniz, filmle bütünleşmiş parçalardır bunlar.Mutluluk ve hüzün aynı anda hissedilir,o günlere dönmek istersiniz dinlediğinizde. O günlerin aşklarını kıskanırsınız.Keşke ben de o günlerde yaşasaydım dersiniz. Ee hadi kalkın gidelim o zaman, nostalji sevenlere gelsin; Film Listesi 1.Acı Dünya 2.Ağlayan Bir Ömür 3.Ağlayan Bir Ömür 2 4.Ağlayan Bir Ömür 3 5.Ağlayan Bir Ömür 4 6.Akşamcı 7.Alev Alev 8.Alev Alev 2 9.Ali Baba ve Kırk Haramiler 10.Ali Baba ve Kırk Haramiler 2 11.Altın Kollu Adam 12.Altın Küpeler 13.Aşk Fırtınası 14.Aşk Hikayesi 15.Aşk Madubesi 16.Aşk ve İntikam 17.Ateş Parçası 18.Ateş Parçası 2 19.Avare 20.Azad Kuşu 21.Baldız 22.Baldız 2 23.Baskın 24.Bataklıkta Bir Gül 25.Bir Demet Menekşe 26.Bir Genç Kızın Romanı 27.Bir Kadın Kayboldu 28.Birkaç Güzel Gün İçin 29.Bitirim Kardeşler 30.Bitirimler Sosyetede 31.Buğulu Gözler 32.Canikom 33.Cingöz Recai 34.Çalınan Aşk 35.Çalınmış Hayat 36.Çalınmış Hayat 2 37.Çocuğumu İstiyorum 38.Dönüş 39.Düşman 40.Efkarlıyım Abiler 41.Evcilik Oyunu 42.Firari Aşıklar 43.Gelincik 44.Gelinlik Kızlar 45.Gönülden Yaralılar 46.Gözleri Ömre Bedel 47.Gülsüm Ana 48.Günah Bende mi? 49.Hababam Sınıfı 50.Halk Çocuğu 51.Hayat Acıları 52.Hayatım Sana Feda 53.Hoşgeldin Gülüm 54.Hoşgeldin Gülüm 2 55.Hüdaverdi 56.ilk ve Son 57.Kader Kapıyı Çaldı 58.Kader Arkadaşı 59.Kader Ayırsa Bile 60.Kader Yolcuları 61.Kaderimin Oyunu 62.Kambur 63.Katilin Kızı 64.Kavga 65.Kınalı Yapıncak 66.Kızıl Vazo 67.Kumarbazın İntikamı 68.Küçük Kovboy 69.Küçük Kovboy 2 70.Küçük Kovboy 3 71.Küçük Kovboy 4 72.Küçük Sevgilim 73.Maden 74.Melek mi Şeytan mı 75.Milyarder 76.Muhabbet Kuşu 77.Murat ile Nazlı 78.Namusum İçin 79.Öksüzler 80.Ölmüş Bir Kadının Mektupları 81.Paramparça 82.Paranın Esiri 83.Paranın Esiri 2 84.Rıfat Diye Biri 85.Sana Ağlamak Yakışmaz 86.Sana Ağlamak Yakışmaz 2 87.Satın Alınan Koca 88.Senede Bir Gün 89.Seninle ilk Defa 90.Sevda Ateşi 91.Sevmek ve Ölmek Zamanı 92.Sezercik Yavrum Benim 93.Şafak Sökmesin 94.Şenlik Var/Bal Kız 95.Şeytan 96.Şüphe 97.Tamirci 98.Tatlı Meleğim 99.Toprak Ana 100.Tövbekar 101.Turist Ömer Boğa Güreşçisi 102.Turist Ömer Boğa Güreşçisi 2 103.Uyanık Kardeşler 104.Uyanık Kardeşler 2 105.Veda Busesi 106.Vesikalı Yarim 107.Vurgun 108.Yaralı Kalp 109.Yavaş Gel Güzelim 110.Yumurcak Veda 111.Yüzbaşının Kızı 112.Zorlu Damat 113.Zulüm 114.Zulüm 2 www.yesilcamevi.com yöneticilerinden ortegalex'e emeklerinden dolayı saygılar,teşekkürler.
Çalınan Aşk - Türkan Soray & Sadri Alisik (1963 - 74 dk) 01:14:25
Çalınan Aşk - Türkan Soray & Sadri Alisik (1963 - 74 dk) 1.356 izlenme - 1 yıl önce “What a Diff’rence (Difference) a Day Made (Makes)” (1934) (Maria Méndez Grever / Stanley Adams). İlk kez Harry Roy ve Orkestrası’ndan dinlediğimiz melodi ve Boğaz’a bakan Lokanta. Genç kadının boynunda Necmi’nin (kaz-tavuk hesabıyla) verdiği pahalı kolye. Necmi; “Hakkımda ne düşünüyorsun?” Günsel; “Cüretkâr ve inatçı olduğunu.” Necmi; “(Pek inandırıcı olmayan bir biçimde) Seni seviyorum.” Günsel; “Bir gecelik kadın olmak istemem.” Necmi; “Ben de tek olmak isterim.” Günsel; “Teksin.” Necmi; “Ya kocan?” Günsel; “O benim için bir şey ifade etmiyor artık.” (Murat’ı da seslendirecek olan Hayri Esen) “Bu filmin hikâyesi iki gencin mektuplaşma sıyla başladı. Birbirlerini gazetelerdeki evlenme ilanlarından tanımışlar, mektuplaşmaya karar vermişlerdi. Niyetleri ciddiydi. Hayattan bütün bekledikleri sıcak ve sevgi dolu bir yuvaydı. Ama kader bunu onlara çok gördü. Kötülükler bir örümcek gibi iki gencin masum aşkları etrafında ağlarını ördü. “ Aysel. Mektuplardaki adı Gül. Ablası Günsel’den başka kimsesi yok. Baba bir anne başka. Saç ve ben dışında görünüşleri aynı. Ama huylarının farklı olduğu daha ilk saniyelerde anlaşılıyor. ‘Ölüm Saati’ (1967) filminde Ahmet ve annesi Ayşe’nin olacak 24 numaralı ahşap evde oturuyorlar. Aysel, ‘dikiş dikerek hayatını kazanmaya çalışıyor’. Günsel bir şirkette sekreter. Amerikan folk/caz klasiği ‘When the Saints Go Marching In’ melodisinin duyulduğu büro ve araba vapuru sahnelerinde Necmi’nin de aklını başından almıştı. ‘Bütün ömrünü onun bunun elbiselerini dikmekle geçirdiği’ için kardeşini küçümsüyor. Aysel ise ‘gece yarılarına kadar sokaklarda dolaşmak, patronlarla gezmektense’ böyle mutlu. Üstelik o Perşembe (11 Temmuz) yedi aydır mektuplaştığı delikanlı ile buluşacak. Ama hastalanınca yerine ablası gidiyor. Murat’ın mektup ismi söylenmiyor. Bir oto tamirhanesi ve en iyi arkadaşı Bitirim Ali’nin kullandığı taksisi var. Aynı yıl çevrilen ‘Arka Sokaklar’daki bir başka Murat ve annesi Emine teyze’nin evinde kalıyor. Perdeler ve Atatürk resimli duvar halısı yerli yerinde. Mektup arkadaşı zannettiği Günsel’le buluştuğu araba sahnesinde The Shadows’dan ‘F.B.I.’ (1961) (Peter Gormley) melodisi vardı. Direksiyondaki Bitirim, onun konuşmasını ‘8 silindirli motorun iyi çalışıp çalışmadığını söyleyerek’ yönlendiriyor. Genç kadın, delikanlıdan çok hoşlandığı için durumu ona ve kardeşine açıklamaz. Uzaktan denizin göründüğü bir ağaç altında ve yine The Shadows’dan dinlediğimiz ‘Man of Mistery’ (1960) (Michael Carr) ile evlenmeye karar verirler. Nikâh sırasında Murat ve Ali’nin candan arkadaşları Kuru, Ufaklık ve Tosun ile tanışırız. Yeni evliler Ayvalık Vapuru ile balayına giderken kız kardeş gerçeği öğrenir. Rıhtım’da el sallıyorlar. Ali; “Hayatta en büyük arzum Murat abimi mesut görmekti… Köyden geldiğim zaman kimsem yoktu. Üstelik hastaydım ümitsizdim. Elimden tuttu, bana yardım etti, iş verdi. Her şeyimi ona borçluyum.” Aysel; “Çok iyisin Ali. Seni de Murat abini de evvelden görmüşüm gibi bir his var içimde.” Ali; “Mektuplardan olacak.” Aysel; “Hangi mektuplar?” Ali; “Bilmiyor musun yoksa Murat abimle ablanın mektuplaşarak evlendiklerini. Önceleri ben de senin gibi şaşırmıştım. Murat abimle alay ederdim ‘bu iş yürümez’ diye. Ama bugün hepsi hakikat oldu. İlk buluştukları Perşembe gününü hiç unutamam..” Genç kız gözyaşlarını evde ‘(Somewhere) Over the Rainbow’ (1939) (Harold Arlen / Edgar Yipsel Harburg) melodisi ile paylaşır. Murat ne kadar ‘yuvayı yapan dişi kuş’tan, ‘ayağı yorgana göre uzatmak’tan söz etse de Günsel’in gözü yükseklerde. Menekşe Sokak 23 numarada kirası 650 liraya bir ev tutarlar. Ev sahipleri ‘bir senelik peşin rica ediyorlar’mış. Nedense kira yüksekse ‘rica edilir’ düşükse ‘istenir’. Emlakçi rolündeki Kamer Sadık, rol aldığı filmler dışında böyle bir yer görmüş müdür acaba? Evde filmin sürprizi ile karşılaşıyoruz. Duvarda Edgar Degas’nın iki yağlı boya tablosunun (herhalde!) reprodüksiyonları var; ‘Two Dancers on Stage’ (1874) ve ‘Two Dancers’ (1890/98). İlki 12 Ekim 1961 tarihli Hayat Dergisi’nin orta sayfasında ‘Dansöz’ adı ile yayınlanmıştı. Belki oradan almışlardır. Cha cha ritmindeki ‘Moon River’ (1961) (Henry Mancini / Johnny Mercer) ile yaptıkları alışveriş sırasında ülkemizde ‘taksit’ uygulamasının öncüsü Rıdvan Umay ve mağazası görüntüye geliyor. Günsel’in ısrarıyla gittikleri Gazino’da Necmi de var. “Breakfast at Tiffany’s” filmi (1961) için yapılan ‘Something for Cat’ (Henry Mancini) melodisiyle dans ederken kocasından çok ona bakıyordu. Murat “Kim olduğumuzu unutmamalıyız. Bu hayat bize göre değil” diye yırtınıyor ama anlayan kim. “Şimdi hiçbir şeyimin eksik olmasını istemiyorum. Eski hayatımı yaşadıktan sonra evlenmenin manası kalır mı” deyip duruyor. Dükkân ve taksi satılır. Murat’ın ‘hayatı boyunca hasretini çektiği’ çocuğu bile bile düşürür. Artık anne olamayacakmış. Genç kadını elde etmek isteyen Necmi, para getiren her işi yapıyor. Bunların ‘dürüst olup olmadığı’ da ‘anlayışa göre değişirmiş’. Sonradan esrar ticareti yaptığını anlayacağız. Sadettin Erbil’in seslendirdiği Patron “Kadının karıştığı her işte bela vardır” demişti. Necmi ilerde olabilecek sorunlara en baştan çözüm getiriyor. Günsel’i öldürüp kahramanımızın suçlanmasını sağlar. Filmin sonunda sevdiğine kavuşan Murat; “Kötü bir rüya gördük Aysel. Ama her şey bitti. Aşkımızı kimse çalamaz artık.” Ali’nin onayı; “Motor saat gibi çalışıyor Abi.” Delikanlı mektup arkadaşı ile buluşmak için İskele Gazinosu’na gidecek. Murat; “Kravatsız olmaz mı be Bitirim?” Ali; “Olmaz tabii. Façan ne kadar afili olursa olsun bunu takmazsan farsız arabaya benzersin.” Murat; “Mektuplaşmak iyiydi. Yüz yüze gelince ne konuşurum ben onunla.” Ali; “Kadın arabaya benzer Abi. Önce açmaz vermeyeceksin. Çenen sekiz silindirli motor gibi çalışacak. Teklemeye başlarsan hava alırsın. Sonra çeliğine göre su vereceksin. Eğer kız sıkılgan, ağır başlıysa sen de öyle olacaksın… Dur biraz, son bir trafik muayenesi yapalım. Sıkı dur ey güzel, damatların piri geliyor.” (Yazan: Murat Çelenligil) Yönetmen Ülkü Erakalın Senaryo: Erdoğan Tünaş Yapımcı: Şahan Haki Müzik: Yorgo İlyadis, Fecri Ebcioğlu Görüntü Yönetmeni: Memduh Yükman Tür: Dram, Duygusal Özellikler: 35 mm, Siyah Beyaz Oyncular: Türkan Şoray, Tamer Yiğit, Sadri Alışık, İzzet Günay, Hüseyin Baradan, Eşref Vural, Hasan Ceylan, Necdet Tosun, Hayri Caner, Mehmet Aslan, Haydar Karaer, Nubar Kamçılı, Ali Seyhan, Hüseyin Güler, Ayhan Altunç, Kamer Baba, Hayri Esen, Erdoğan Esenboğa, Rıza Tüzün, Adalet Cimcoz, Jeyan Mahfi Tözüm
Öpüşmek Yasak - Öztürk Serengil (1964 - 71 dk) 01:10:54
Öpüşmek Yasak - Öztürk Serengil (1964 - 71 dk) 705 izlenme - 1 yıl önce Suavi Süalp'ın senaryosunu yazdığı, Ülkü Erakalın'ın yönettiği 1964 yapımı siyah-beyaz bu çok keyifli filmin başrollerinde vahi öz, Hulusi Kentmen, Öztürk Serengil, İzzet günay ajda pekkan ve en şahane haliyle fatma girik oynamaktadır. konusu: İstanbul'un Şile kasabasındaki iki aile Şile - Üsküdar arasında otobüs işletmeciliği yapmaktadır. Selametler ile Kerametler sürekli rekabet halindedir. Kerametler'in sahibi Burhan daha güçlü rekabet edebilmek için İstanbul'dan oğulları Kaya Keramet ve Naci Keramet'i Şile'ye çağırır ve para göndererek yeni bir otobüs almalarını ister. Selametler'in sahibi Kemal Selamet de geri kalmamak için Hacı Osman'dan ipotekle ve faizle borç alır ve parayı İstanbul'da okuyan kızları Oya ve Sema Selamet'e gönderirerek yeni otobüs almalarını ister.
Ekmekçi Kadın - Türkan Şoray & İzzet Günay (1965 - 91 dk) 01:31:03
Ekmekçi Kadın - Türkan Şoray & İzzet Günay (1965 - 91 dk) 1.208 izlenme - 1 yıl önce ‘Quando Ritornera Da Me’ (1964) (Locatelli / Minerbi) melodisi ve yıllar sonra karşılaşan Nazmi ile Ayşe’nin silah sesiyle sonuçlanacak konuşmaları.. [1972’deki aynı adlı ikinci çevrimde bu sahnede ‘Man With a Harmonica’ (1968) (Morricone) müziği kullanılacaktır.] Ayşe ; “Kıpırdama yersin kurşunu. Seninle anlaşmaya geldim Nazmi.” Nazmi ; “Anlaşacak bir şeyim yok benim.” Ayşe ; “Benim de kaybedecek bir şeyim yok.. Bütün ömrümü mahvettin, zindanlarda çürüttün. Gençliğimden, çocuklarımdan ettin beni. Alnıma o kanlı lekeyi sen sürdün. Katil sendin, günahını bana çektirdin.. Dayanamadım ayrılığa, zindandan kaçtım. Çocuklarımın karşısına alnım ak olarak çıkacağım günü bekledim. Ama bu defa da kader kızımı çıkardı karşıma. Ke mal, kızımın her şeyiydi. Ömrü yetimhanelerde geçmiş bir zavallının elinden, hayattaki tek emelini sen aldın..” Nazmi ; “Kızım Sevim hasta. Ölüme mahkûm. Ölecek, ellerimde ölecek yavrum. Onu hayatta tutan tek ümit, Kemal..” 1943’ün göz açtırmayan kışı. İstanbul. Lütfü Beyin fabrikasında kapıcılık yapan Ayşe Çelik, ne dünya savaşını ne de bir sene önceki ‘Struma Faciası’nı düşünecek durumda. Büyük olasılıkla, filmin esinlendiği aynı adlı romanı da (La Porteuse De Pain) (1884) (Xavier De Montepin) duymamıştır bile. Kocası Selim, aynı yerde 12 yıl çalıştıktan sonra bir iş kazasında ölmüş. İki çocuğu, 3-4 yaşlarındaki Metin ve birkaç aylık Zeynep’le ortada kalınca ‘patrona yalvarıp yakarıp’ genç kadına bir iş verdirmişler. Filmin başında, ekmek, peynir, helva ve (ilerde başına dert olacak) gazyağı almak için Bakkal Hayri’ye giderkenki perişanlıkları ; Ayşe’nin sol elinde ‘kulpu iğreti tutturulmuş bir gaz tenekesi’, koltuk altında çuval, lastiği gevşemiş çorabı ayak bileğine kadar düşmüş. Sağ eliyle Metin’i, o da Nazmi Ustanın armağan ettiği içi saman dolu tahta atı sürüklüyor. Zeynep’i (sütü mü, zamanı mı yok, filmden anlaşılmıyor) sütanası Gülizar’a bırakmış. O da laf dokunduruyor “Sütanalık kolay mı? Çamaşıra gitsem bunun üç mislini alırdım. Haftada 10 kâğıda olmuyor bu iş.” Üstelik, göz kamaştıran güzelliği de başına bela. Ölen kocasının ‘en iyi’ arkadaşı olduğunu söyleyen Nazmi, meğer onu ‘ilk gördüğü andan beri’ seviyormuş. Peşini bırakmıyor. Fabrikanın sahibi Lütfü Sırman, karısı (adı söylenmiyor) ve çocuğu Kemal’le çok mutlu. (Romanda ise Jules Labroue’nun karısı ölmüş ve çocuğu Lucien’e başka bir yerdeki kız kardeşi bakıyor.) Başarılı bir mühendis olan Lütfü Bey, tekstil makinelerinde ‘istihsali üç misline çıkaracak’ bir yöntem bulmuş. Ancak, basireti mi bağlandı nedir, bu konudan yalnızca Nazmi Ustaya söz ediyor ; “Şimdilik bir sen biliyorsun bir de ben. Dünyada itimat ettiğim tek insansın.. Bütün kredilerimi topladım bankalardan. İstediğinden fazlası var kasada. Hiçbir şeyden şüphelenmesinler diye muhasebeye bile bildirmedim para çektiğimi. Al anahtarları. Bir muvaffak olalım milyonlar su gibi akacak..” ‘İtimat’ın, hem de Nazmi’ye, bu kadarı.. Ayşe’yi bakkaldan gazyağı alırken gören Hacı Hüsrev Efendi, zaman yitirmeden durumu Lütfü Beye anlatır ; “Allah saklasın, cayır cayır yanarız. Benden söylemesi.” Fabrika sahibi ile Ayşe arasında yaşanan geçici gerginlik, sonradan genç kadının suçlanmasında kullanılacaktır. Evlenme isteğine defalarca olumsuz yanıt alan Nazmi öyle bir şey yapar ki ; Bir gece fabrikayı kundaklar (hem de Ayşe’nin gazyağını kullanarak), işçi Cevat’ı öldürüp kimliğini değiştirir, Lütfü Beyi öldürür ve buluşu ile ilgili kağıtları alır, kaçmadan önce de tabancayı Ayşe’nin odasına bırakır. Yangında tanınmaz hale gelen Cevat, ‘mucize kabilinden yanmayan’ nüfus cüzdanı nedeniyle Nazmi zannedilir. Ayşe tutuklanır. ‘Suçu sabit görüldüğünden (Sinop Cezaevinde) müebbet hapsine’ karar veriliyor. Metin’e bundan sonra ‘kocamın tek arkadaşı sendin’ dediği, emekli öğretmen ve ‘Örnek Talebe Yurdu’ müdürü İsmail Hakkı bakacaktır. Zeynep’i ise sütanası Gülizar kaçırmış. (Sonradan, neyse ki, İstanbul Belediyesi Yetimhanesine bıraktığını öğreneceğiz.) Nazmi, Cevat Şahin olarak Mısır’a (romandaki Jacques Garaud ise Amarika’ya) gidiyor. Burada mensucat fabrikaları sahibi ve Türk asıllı İsmail Hilmi Paşa ile tanışır. Lütfü Beyin geliştirdiği yöntemle Paşa’nın yanında çalışmaya başlar. Zamanla ortağı olur ve güzel kızı Gülsüm’le evlenir. Kızı Sevim’in doğumu sırasında karısını kaybediyor. ‘Hiçbir pişmanlık, hiçbir vicdan azabı’ duymadığı bu yıllarda yaşamındaki tek karanlık gölge, onun aslında Nazmi Erkmen olduğunu bilen Salim’dir. Bir rastlantı ile bu durumu anlayan Salim, Cevat’ın dayısıdır ve “20’ye yakın suçun faili olarak” Türkiye’de aranıyormuş. Nazmi’den sızdırdıklarını ‘batakhanelerde ve barlarda yiyip çılgınca bir hayat sürüyor’. Ayşe ise kendini çevresine sevdirmiş ve hapishanenin revirinde hastabakıcı olarak çalışmaktadır. 21 yıl sonra.. ‘Tesadüflerin’ (tekrar) bir araya getirdiği kişiler. Metin, avukat olmuş ve İsmail Hakkı Babanın öğrenci yurdunda kalıyor. En iyi arkadaşı Kemal bir tekstil mühendisi ve tahmin edileceği gibi Lütfü Beyin oğlu. Kemal’in ‘her saniyesini ona taparak geçirecek kadar sevdiği’ genç kız ise yıllar önce yetimhaneye bırakılan Zeynep. Orada Leyla adı verilmiş ve şimdi ‘bir moda evinde manken olarak’ çalışıyor. Nazmi (yeni adıyla Cevat), “Mısır’daki bütün tesislerini ve sermayesini anavatana getirip Batı Mensucat’ı kurunca” kalp hastası kızı Sevim de olaylardaki yerini alır. Bu arada, 26 Kasım tarihli, dönemin etkili gazetesi Akşam’da Nazmi’nin resmini gören Ayşe kaçarak İstanbul’a gelir. Adını Zehra olarak değiştirir. Bir bakkalda ekmek dağıtıcısı olarak çalışırken kızını bulur. Sevim’in Kemal’e aşık olmasıyla, Nazmi, Leyla’yı delikanlıdan uzaklaştırmak ister ama karşısına ‘haklı ve mazlum’ olmanın verdiği güçle Ayşe çıkıyor. Hiç olmazsa roman ve filmlerde ‘hak yerini er geç bulur’. 60’lı yılların nispeten sevgi dolu ortamında Nazmi’nin söyleyemediğini, romanda Jacques Garaud söylüyor ; “Aşk geçicidir. Önemli olan paradır.” Dedikleri, istemesek de, 100 yıl sonra gerçekleşmeye başlıyor. (Yazan : Murat Çelenligil) Yönetmen :Zafer Davutoğlu Senaryo :Osman F. Seden Yapımcı :Osman F. Seden Görüntü Yönetmeni :Kenan Kurt Tür: Dram, Duygusal Oyuncular: Türkan Şoray, İzzet Günay, Çolpan İlhan, Kenan Pars, Efgan Efekan, Kadir Savun, Hüseyin Baradan, Nubar Terziyan, Senih Orkan, Mürüvvet Sim, Nezihe Güler, Ergül Buharalı, Cahit Irgat, Feridun Çölgeçen, Talia Saltı, Faik Coşkun, Osman Türkoğlu, Mümtaz Ener, Hüseyin Güler, Zeki Alpan, Hayri Esen, T. Fikret Uçak, Muammer Gözalan, Celal Ersöz, Zeki Tüney, Selahattin İçsel, Talat Gözbak, Muzaffer Yenen, Fadıl Garan, Ali Seyhan, Ünal Gürel, Mine Sun, Volkan Kayhan, Bedri Çavuşoğlu, Orhan Çoban, Mahmure Handan, Abdurrahman Palay, Sadettin Erbil, Birsen Kaplangı, Rıza Tüzün, Kemal Ergüvenç, Hakkı Haktan, Jeyan Mahfi Tözüm, Nedret Güvenç
Bu Acıya Nasıl Dayanacağım? - Hülya Koçyiğit İzzet Günay (Kardeş Kavgası) 02:09
Bu Acıya Nasıl Dayanacağım? - Hülya Koçyiğit İzzet Günay (Kardeş Kavgası) 741 izlenme - 2 yıl önce Kardeş Kavgası, Fuat Özlüer'in senaryosunu yazdığı, Türker İnanoğlu'nun yapım ve yönetimini üstlendiği 1967 yapımı Türk filmidir. Filmin Adı: Kardeş Kavgası Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Hülya Koçyiğit, İzzet Günay Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1967
Yeşilçam Dökülüyor - Unutulmayanlar (1981) 03:06
Yeşilçam Dökülüyor - Unutulmayanlar (1981) 592 izlenme - 2 yıl önce 80'li yıllardaki sex furyasında yer almayı reddeden jönlerimizin bir araya gelerek çevirdikleri unutulmayanlar filminden bir kesit sizlerle. Seyrettikten sonra bu filmi başkasına anlatacak kelime bulmakta zorlanırsınız. Zamanın en büyük oyuncularının kafaları çekip karşılıklı eğleşmesini izleyelim. Filmden başka bir sahne için; http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/6485/cucu-ingilizce-sakiyor
Soyun Ulan - Fıstık Gibi Maşallah ( 1964 ) 01:27
Soyun Ulan - Fıstık Gibi Maşallah ( 1964 ) 470 izlenme - 2 yıl önce Patronlarının işlediği cinayete şahit oldukları için öldürülmek istenen 2 müzisyenin hayatta kalabilmek için kadın kılığına girmesiyle gelişen olayları anlatan 1964 yapımı filmde, Sadri Alışık'a fena tutulan Horoz Nuri'nin ileride Serdar Ortaç'ın kliplerine fikir babalığı yapacak göbekte masa kurma arzusunun tavan yaptığı sahnedir. Unutulmaz sanatçıları bir kez daha saygı ve rahmetle anıyoruz.
Benlen Evlenir Misin? - Hülya Koçyiğit İzzet Günay (Kardeş Kavgası) 01:10
Benlen Evlenir Misin? - Hülya Koçyiğit İzzet Günay (Kardeş Kavgası) 532 izlenme - 2 yıl önce Kardeş Kavgası, Fuat Özlüer'in senaryosunu yazdığı, Türker İnanoğlu'nun yapım ve yönetimini üstlendiği 1967 yapımı Türk filmidir. Filmin Adı: Kardeş Kavgası Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Hülya Koçyiğit, İzzet Günay Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1967
Çok Aşığın Var Diyorlar - İncesaz 07:26
Çok Aşığın Var Diyorlar - İncesaz 169 izlenme - 2 yıl önce İncesaz grubunun ikinci albümü eylül şarkılarının açılış şarkısi. söz ve müziği cengiz onurala ait. saba makamında. melihat gülses okumuş şarkıyı. bir naziklik, bir naiflik, bir incelik var şarkıda. aşığına kızan, rüyalarında bile onu günahkar gören sevgilinin ağzından yazılmış olmasına rağmen. Erkeklerin delikanlı olduğu, kadınların ellerine rakı bardağı yakışan dönemden kalma film karelerinin üzerine parça ile öyle bi oturmuşki pek güzel olmuş. İncesaz can vermiş tüm duyularına filmin kulaklarımın pasını sildi.
Kanundan Kaçılmaz - Yusuf Sezgin İzzet Günay (Kardeş Kavgası) 01:09
Kanundan Kaçılmaz - Yusuf Sezgin İzzet Günay (Kardeş Kavgası) 275 izlenme - 2 yıl önce Kardeş Kavgası, Fuat Özlüer'in senaryosunu yazdığı, Türker İnanoğlu'nun yapım ve yönetimini üstlendiği 1967 yapımı Türk filmidir. Filmin Adı: Kardeş Kavgası Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Hülya Koçyiğit, İzzet Günay Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1967
Bu Memleket Türk'tür, Türk Olarak Kalacaktır - Ayyıldız Fedaileri (1966) 00:53
Bu Memleket Türk'tür, Türk Olarak Kalacaktır - Ayyıldız Fedaileri (1966) 113 izlenme - 2 yıl önce 1966 yapımı Ayyıldız Fedaileri isimli filmden güzel bir bölüm. "Bu Memleket Türk'tür Türk Olarak Kalacaktır! Ekmeğimizi Yiyip de Sırtımızdan Vurmaya Kalkanları, Kahrederiz" İzliyoruz... Ayyıldız Fedaileri 1966 - Türkiye Yönetmen : Semih Evin Oyuncular : Erol Taş, İzzet Günay, Esen Püsküllü, Nedret Güvenç Senaryo : Semih Evin Yapımcı : Semih Evin
Ajda Pekkan'ın Genç Olduğu Yıllar - Kayadan İndir Beni (1965) 02:18
Ajda Pekkan'ın Genç Olduğu Yıllar - Kayadan İndir Beni (1965) 139 izlenme - 2 yıl önce 1965 yapımı Cici Kızlar isimli filmden bir kesit izleyeceğiz efendim. Ajda Pekkan'ın gençlik zamanları demeyi ben de isterdim lakin inanın o zamanlar daha olgun ve dolgunmuş. Kendisi arkadaşları ile oturuken beyzadelerimizi görür ve en son numaranı yapar ağızları açık kalsın ister zira kendisi en son numarasında "Kayadan İndir Beni" adlı parçasıyla türk müzik tarihine rap müziğin ilk tohumlarını ekecektir o hızlı hızlı ve heyecanlı yorumuyla. Buyurun efendim iyi seyirler...
Filozof Fato'nun Manyak Sualleri 02:09
Filozof Fato'nun Manyak Sualleri 126 izlenme - 2 yıl önce Fatma, düzgün aile hayatı ile mütenasip bir şekilde mazbut yaşam süren; ancak evrenin ve maddenin anlamını sorgulayan bir aşk kadını. "Yumurta mı tavuktan çıkar yoksa tavuk mu yumurtadan?" sorunsalını çözmek için kumpas kuran Fatma, Çin İşkencelerini bile solda sııfır bırakan bir zeka ile avına yaklaşıyor. Ama herşey insanlık için ve düşünen bir dünya için...
Genç Ağaoğlu'nun Yıllanmış Vaatleri 00:29
Genç Ağaoğlu'nun Yıllanmış Vaatleri 132 izlenme - 2 yıl önce Ali Ağaoğlu'nun yıllar önce de sevgilisine "buraya havuz döşeyeceğim, burada park olacak, burada nükleer santral olacak" gibi boş vaatlerde bulunduğunu izleyeceksiniz efenim..
Kuluçkaya Yatan Tavuk Misali Azrail Altımda 04:01
Kuluçkaya Yatan Tavuk Misali Azrail Altımda 179 izlenme - 2 yıl önce Cüneyt ve arkadaşları tedavi gördükleri psikiyatri kliniğinden kaçarlar. Yol boyu başlarına türlü belalar saran tayfa birçok kişinin de ahını alır. Girişteki görüntüler ise bir ara Levent'in(kendini general zanneden) turp tarlasını mayın tarlası, bastığı turpu da mayın zannetmesiyle yaşanır. Bir iki götünü yiyim ayağı çektikten sonra Levent'i orda bırakırlar. Daha sonrasındaki görüntüler mi yoksa girişteki olayın kendisi mi bonustur, orasını ben bilemem. Zaten bilemediğim için 1 aydır bekletiyorum bu videoyu. Nasıl sunacağımı bilemedim yahu. İşte neymiş Levent mayına basmışda Penthouse'u bırakın gidin demiş. Ee devamındaki görüntüler ne diye sormazlar mı adama. Sormazlar mı Benjamin!
Katil Benim, Soygunu Ben Yaptım! - Yusuf Sezgin İzzet Günay (Kardeş Kavgası) 03:01
Katil Benim, Soygunu Ben Yaptım! - Yusuf Sezgin İzzet Günay (Kardeş Kavgası) 169 izlenme - 2 yıl önce Kardeş Kavgası, Fuat Özlüer'in senaryosunu yazdığı, Türker İnanoğlu'nun yapım ve yönetimini üstlendiği 1967 yapımı Türk filmidir. Filmin Adı: Kardeş Kavgası Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Hülya Koçyiğit, İzzet Günay Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1967
Ersen Dinleten - Ömür Biter Yollar Bitmez (Unutulmayanlar - Jenerik) 01:56
Ersen Dinleten - Ömür Biter Yollar Bitmez (Unutulmayanlar - Jenerik) 152 izlenme - 2 yıl önce Bu kült yapımın ortaya çıkışı temelde 80'li yıllardaki sex furyasında yer almayı reddeden jönlerimizin bir sinema şirketi kurarak 10 film çekmek üzere bir araya gelmesidir. Ancak film o denli büyük bir hayal kırıklığı getirmiştir ki bu şirket ilk yapımla batmıştır. İzzet Günay ‘sinema hayatımın hatırlamak istemediğim bir filmidir’ diyerek durumun vehametini ortaya koymuştur. Remzi Jöntürk’ün yönettiği filmde Cüneyt Arkın, Fikret Hakan, Ekrem Bora, İzzet Günay, Orhan Günşıray, Eşref Kolçak, Selma Güneri gibi isimler bir arada bulunuyor
İzzet Günay'a Saygı Gecesi 03:26
İzzet Günay'a Saygı Gecesi" 29 izlenme - 8 ay önce GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Oyuncu İzzet Günay'ın konuşması Oyuncu Devlet Devrim'in konuşması Oyuncu Serap Aksoy'un konuşması Program genel ve detay görüntüsü "İzzet Günay'a Saygı Gecesi" Türk Sinemasının ünlü oyuncularından İzzet Günay'a saygı gecesi düzenlendi Oyuncu Devrim: "İzzet Günay'ı ilk gördüğümde heyecandan ölüyordum" Türk Sinemasının ünlü oyuncularından İzzet Günay'a saygı gecesi düzenlendi.
Cücü İngilizce Şakıyor 01:41
Cücü İngilizce Şakıyor 173 izlenme - 2 yıl önce (1981) Unutulmayanlar filminden bir sahne aynı kare de Cüneyt Arkın,Fikret Hakan,Ekrem Bora,İzzet Günay, Eşref Kolçak,Orhan Günşiray göreceksiniz. Ayrıca Cücü de ingilizce konuşmaktadır.
Kör Kadın Aldatma Taktik ve Teknikleri 01:14
Kör Kadın Aldatma Taktik ve Teknikleri 89 izlenme - 2 yıl önce Unutulmayacak bir maceraya doğru yelken açan dr.fahrettin(cücü) ve arkadaşları, yolda amortisman verdikleri Nejat'ın kör anasına durumu çaktırmamaya karar verirler. Çocukken anasını baltayla doğradığı için annelik müessesine mesafeli İzzet'e Nejat'ın muskasını takan kahramanlarımız 'çocuk uzmanı' Fikret'in vantralog yeteneklerinden de faydalanarak unutulmayacak bir plana imza atarlar.