Hoşgeldiniz!

Köksal Baba

Gayrimeşhur Bela - Volüm Patlasın Part Two Official Videoclip) 04:38
Gayrimeşhur Bela - Volüm Patlasın Part Two Official Videoclip) 88.906 izlenme - 7 yıl önce "Gayrimeşhur Bela" Resmi Kanalın Tüm Hakları Saklıdır.. Videoların Kopyalanması ve Başka Hesaba Yüklenmesi Yasaktır. ABONE OLUNUZ ve TAKİP EDİNİZ.. savaş başladı dikkat dikkat hep şat yaptım öldü bu ahmak volim patlasın buda part ikisi delirtmeyin lan salarım veledi ortama bak lan tam bi fiyasko kamil kendini akıllı sanıyo nedeni çok belli daha bizi tanımıyo ona buna vermek zevklimi geliyo fazla kaşındın sana yapma dedik çektik emaneti kaçacak yok delik farklı flov bunu anlıyamassın hile yapar anca fan kasarsın burası degil lan kurtlar vadisi kendini sanmış memati varisi anca kendini inandır bunlara tutamaz kimse rep bambaşka abaza stardan olld star olmaz kral benim lan anca sıçarsın bize göre dostum yanlış adamsın kendini aleme çok etiket ettin şimdi söyleyin neyinize güvenip atar gider yapıyosunuz siz lan bize rep vakti size deplasman kapıları kırdım dışarıya çık lan bence kafası güzel öyle bi oynar kafasını yersin bak benimkinin yap bi duman vede at şekerleri tak kulaklıgı zorla desibeli o zaman görelim hangisi kaliteli hiç bunlardan bahsetmiyonuz dinleyene ediyonuz lan eziyet durumun buysa biraz daha sabret meydana çıkta kendini göster hiç yakışıyomu size öyle işler buda benden size bir ders olsun kulaklarındaki rep deli kurgum beni çekemeyene kan kusturdum makinalı bende ve elim tetikte ne kadar varsa senin gibi piçten toplu katliyam bak bu ritimden abaza stardan olld star olmaz kral benim lan anca sıçarsın bize göre dostum yanlış adamsın kendini aleme çok etiket ettin şimdi söyleyin neyinize güvenip atar gider yapıyosunuz siz lan bize rep vakti size deplasman kapıları kırdım dışarıya çık lan yap bi duman vede yok REFERANS kafayı yedirtir bak bendeki tarz en kralından abi gibi siz gibileri çözdük çektim ipleri aç şartelleri yine taruz var yine kolpacılar yine en başta ritmi kaçırdın buda yeni tarzım ayıktın sen beni fazla kaşındın beni yenemez ki lan en delisi kalitesi saglam vede en yenisi bana diyo bebişim bak tam delisin altına koydum vede jar gibisin patrona söyle be hesabı kes burası bölge 13 lan tam dolu ses korkmuyoruz lan etmiyoruz pes çok gömdük lan hepsi şimdi leş tatmayı deniyo bu bendeki penisi biz sandık evin bakiresi kendisi uzman sanki bu konuda onu bana bırakın alayı yolunda bana diyo bebişim tam bi CRAY !zi alman gerekli benden feyzi üstüne basarım bokunu çıkartıp tabi bizde seni delikanlı sandık öfkeli deliyim buda yeni sitilim bana bulaşmayın sizi yalan ederim kaç kere dedim oglum sana kaç git kaç kişi yalan oldu bak bu yolda kaçınızı kaç kere vurmam gerekir cehenneme git piç REFERANS gerekir kendini sanmış tam bi memati bide diyo kamil hipopun askeri seni yalan ederim beni kızdırma perte çıkarsın yolun başında adam degilsin oglum unutma bak buda respect sok bunu kafana tam tam tiki tam tata tam bana diyo kamil bak rapte klasman bu parça patlar patlamalık deli bu adam yine bak zirve kayıp
Köksal Baba, Cardozo ile boks yaptı 00:15
Köksal Baba, Cardozo ile boks yaptı 67.810 izlenme - 7 yıl önce Sosyal medyada fenomen hale gelen Köksal Baba Trabzonspor tesislerine gitti Trabzonsporlu futbolcularla boks yaptı.
Köksal Baba Fiberliyo 00:32
Köksal Baba Fiberliyo 24.020 izlenme - 7 yıl önce Türk Telekom,TTnet ve Avea 'nın fiberliyo reklamında her kesimden insan dans ediyor.Ama reklamda , asıl yayınlamayan bölüm Köksal Baba'nın yerleri.Köksal babasız sevinç mi olur?
Köksal Babanın 16 Yıl Önceki Videosu 10:40
Köksal Babanın 16 Yıl Önceki Videosu 21.318 izlenme - 6 yıl önce Köksal baba şook 16 yıl önceki videosu Köksal Baba Kimdir? Köksal Bektaşoğlu namı değer ( Köksal Baba ) 10.02.1975 Trabzon Arsin Doğumlu.1990 yılında boks sporuna başlamış.1995-1996-1997-1998 yıllarında Gençler'de Türkiye şampiyonu olmuş. 2010 da boksu bırakıp yeraltı dünyasına katılarak kendinden söz ettirmiş bir kabadayı olup Köksal Baba lakabını almıştır. Köksal Baba Trabzon'un gözde semtlerinden Çömlekçi'de bulunan "Bi Dene Çay Evi" nde misafirlerini kabul etmektedir. Yine aynı mekanda haftalık olarak mahallenin gençlerinden gerekli raporları almaktadır. :) Baba, aynı zamanda Süleyman KÖSE'nin başkanlığını yürüttüğü 1461 Meydan taraftar derneğinin onursal başkanıdır. Sert, haşin ve yerinde adamına göre gaddar olan Baba çapkınlığıyla adından söz ettirmektedir.
Köksal Baba İle İbrahim Hacıosmanoğlu'nun Buluşması 00:17
Köksal Baba İle İbrahim Hacıosmanoğlu'nun Buluşması 27.378 izlenme - 7 yıl önce O artık sadece Trabzon'un değil Dünyanın her tarafından insanların dikkatini çekti. Facebook sayfasında binlerce seveni, videosuna yada fotoğrafına onlarca mesaj gönderiyor. Fanatik Trabzonspor taraftarı olan ve Çömlekçi'de yaşayan nam-ı değer Köksal babadan gerçek adıyla 37 yaşındaki Köksal Bektaşoğlu'ndan bahsediyorum tabiki.
Köksal Baba'nın Gta'ya Bağlayıp Rıçıtı Dövmesi 04:47
Köksal Baba'nın Gta'ya Bağlayıp Rıçıtı Dövmesi 9.831 izlenme - 5 yıl önce Köksal Baba GTA oyunun içerisinde olursa... Köksal Baba Rıçıt'ı dövüyor ve görevini tamamlıyor.
Köksal Baba Street Fight 02:02
Köksal Baba Street Fight 16.896 izlenme - 7 yıl önce Köksal Baba'yı yine kızdırıyor ve ortaya istenmeyen bu görüntüler çıkıyor.
Köksal Baba Gürcistan'da Sevgili Yaptı (Show Programı) 09:00
Köksal Baba Gürcistan'da Sevgili Yaptı (Show Programı) 11.425 izlenme - 6 yıl önce Köksal Baba Kimdir? Köksal Bektaşoğlu namı değer ( Köksal Baba ) 10.02.1975 Trabzon Arsin Doğumlu.1990 yılında boks sporuna başlamış.1995-1996-1997-1998 yıllarında Gençler'de Türkiye şampiyonu olmuş. 2010 da boksu bırakıp yeraltı dünyasına katılarak kendinden söz ettirmiş bir kabadayı olup Köksal Baba lakabını almıştır. Köksal Baba Trabzon'un gözde semtlerinden Çömlekçi'de bulunan "Bi Dene Çay Evi" nde misafirlerini kabul etmektedir. Yine aynı mekanda haftalık olarak mahallenin gençlerinden gerekli raporları almaktadır. :) Baba, aynı zamanda Süleyman KÖSE'nin başkanlığını yürüttüğü 1461 Meydan taraftar derneğinin onursal başkanıdır. Sert, haşin ve yerinde adamına göre gaddar olan Baba çapkınlığıyla adından söz ettirmektedir. Köksal Baba YouTube kanalına abone olunuz : https://goo.gl/rP8tmD Köksal Baba tüm videoları izlemek için tıklayınız : https://goo.gl/Pn7YcJ Web Sitesi : http://www.koksalbaba.com Facebook: https://goo.gl/v21nt4 Twitter : https://goo.gl/91hfVr İnstagram : https://goo.gl/khFB3f Vine : https://goo.gl/vTPmw4
Köksal Baba Rıçıtın Mekanını Basıyor 03:41
Köksal Baba Rıçıtın Mekanını Basıyor 10.643 izlenme - 6 yıl önce Köksal baba Rıçıtın mekanını bastı (şiddet) Köksal Baba Kimdir? Köksal Bektaşoğlu namı değer ( Köksal Baba ) 10.02.1975 Trabzon Arsin Doğumlu.1990 yılında boks sporuna başlamış.1995-1996-1997-1998 yıllarında Gençler'de Türkiye şampiyonu olmuş. 2010 da boksu bırakıp yeraltı dünyasına katılarak kendinden söz ettirmiş bir kabadayı olup Köksal Baba lakabını almıştır. Köksal Baba Trabzon'un gözde semtlerinden Çömlekçi'de bulunan "Bi Dene Çay Evi" nde misafirlerini kabul etmektedir. Yine aynı mekanda haftalık olarak mahallenin gençlerinden gerekli raporları almaktadır. :) Baba, aynı zamanda Süleyman KÖSE'nin başkanlığını yürüttüğü 1461 Meydan taraftar derneğinin onursal başkanıdır. Sert, haşin ve yerinde adamına göre gaddar olan Baba çapkınlığıyla adından söz ettirmektedir. Köksal Baba YouTube kanalına abone olunuz : https://goo.gl/rP8tmD Köksal Baba tüm videoları izlemek için tıklayınız : https://goo.gl/Pn7YcJ Web Sitesi : http://www.koksalbaba.com Facebook: https://goo.gl/v21nt4 Twitter : https://goo.gl/91hfVr İnstagram : https://goo.gl/khFB3f Vine : https://goo.gl/vTPmw4
Köksal Baba Trailer 2016 01:18
Köksal Baba Trailer 2016 10.873 izlenme - 7 yıl önce Meşhur laz Köksal Babamıza istinaden hazırlanmış güzel bir video, buradan kendisini selamlıyorum
Sinan Yılmaz - Onun Adı Köksal Baba (Feat. Koray Söğüt) 03:19
Sinan Yılmaz - Onun Adı Köksal Baba (Feat. Koray Söğüt) 9.141 izlenme - 5 yıl önce Sinan Yılmaz - Onun Adı Köksal Baba (Feat. Koray Söğüt) Şarkı Sözleri: Tut nefesi, geliyor Köksal Baba şimdi Geri çekil, düşmanların titrer dizi Bitmez pili, onun bize yeter gölgesi Kalın sesi, cihanda yaygın otoritesi Bulaşma babaya asla, sonun benzer Rıçıt'a Kroşeler sol sağ, hemen gelir kafaya Gelmez şakaya, vurur gibi davula Tokmaklar baba, aman ha Taktik maktik yok, bam bam bam Ben olsam hiç baş kaldırmam Çaycı Kenan gibi seviyorsan sopa yemeyi Kızdır babayı, ben karışmam Var mı böyle YouTuber, rakipleri kudurur Küfürler savurur ama yine yolu bulur Yediden yetmiş herkesin kalbine oturur O bir kere gülünce sanki zaman durur ——— Nakarat (x2): Bağırır, çağırır, her yeri dağıtır Yaptıkları hep ona yakışır Namıdiğer her yere yayılır Onun adı Köksal Baba ——— Her gün sallanıyor Trabzon'un sokakları Güvence altında Çömlekçi'nin uşakları Ayrılmaz yanından babanın tabancası İstediğini yapar yoktur sakıncası Çeker arabasını baba, ortada fiyakası Giyer takımı ve gelir göze onun kol kası Yok tasası, çok parası, at yalanı Boş konuşma, yersiz kan akması Tesbih elinde, bakışlar yerinde Düşünce derinde ve de sevgi de içinde Vurur masaya elini ama zamanı gelince Baba kadar değerli Süleyman Köse Onun sevdiği biri varsa o da tabii Ayşe Sorma gerisini çünkü diğerleri sahte O tahttan kalk be oturma yerine Kral geldi şimdi herkes baksın işine ——— Nakarat (x2): Bağırır, çağırır, her yeri dağıtır Yaptıkları hep ona yakışır Namıdiğer her yere yayılır Onun adı Köksal Baba ———
Boks Maçı Tadında Vol2 - Köksal Baba 02:12
Boks Maçı Tadında Vol2 - Köksal Baba 18.099 izlenme - 8 yıl önce Köksal Babamızın bir diğer maçı efendim, kendisi müsabaka sonunda omuzlara alınarak kutlanıyor. Ne güzel adamsın sen Köksal Baba, bütün mahalle arkanda sevenin çok sevmeyenin yok. Önceki müsabaka için; http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/113529/boks-maci-tadinda-kucuk-eniste-icerir
Köksal Baba'nın Mehmet Ali Erbil'den Nefret Etmesi 02:25
Köksal Baba'nın Mehmet Ali Erbil'den Nefret Etmesi 12.901 izlenme - 6 yıl önce Kardeniz'in hırçın adamı Köksal Baba'ya Mehmet Ali Erbil hakkındaki düşünceleri soruluyor. Köksal Baba Mehmet Ali Erbil'i sevmediğini hatta nefret ettiğini söylüyor.
Aşıdan Sonra Köksal Baba 00:15
Aşıdan Sonra Köksal Baba 282 izlenme - 1 yıl önce Karadenizli sosyal medya fenomeni Köksal Baba'nın bir benzerine bir.markette rastlanmış. Köksal Baba'nın abisi sanki...
Köksal Babanın Beyaz Futbol'u Ziyaret Etmesi 08:27
Köksal Babanın Beyaz Futbol'u Ziyaret Etmesi 9.204 izlenme - 5 yıl önce Fanatik Trabzonsporlu internet fenomeni, ' ' Köksal Baba ' ' lakaplı, Köksal Bektaşoğlu ' na Beyaz Tv'de ekrana gelen Derin Futbol programına sürpriz bir ziyaret gerçekleştirdi.
Köksal Baba'dan Elektro Dans 01:02
Köksal Baba'dan Elektro Dans 4.874 izlenme - 4 yıl önce Köksal Baba evde nasıl dans edileceğini gösteriyor. Eğitim almak isteyenler özelden ulaşabilir. Keyifli seyirler efendim...
Köksal Baba: Kırmızı Kamyonet (Belgesel Film Tanıtımı) 01:20
Köksal Baba: Kırmızı Kamyonet (Belgesel Film Tanıtımı) 6.183 izlenme - 5 yıl önce Yönetmenliğini Koray Söğüt'ün yaptığı, Köksal Baba'nın kısa metraj biyografi belgeseli "Köksal Baba: Kırmızı Kamyonet" tanıtım videosudur.
Paralel Evrende Köksal Baba 01:20
Paralel Evrende Köksal Baba 1.373 izlenme - 3 yıl önce Sosyal medya fenomeni Trabzonlu Köksal Bektaşoğlu nam-ı diğer Köksal Baba'nın yabancı versiyonunu izliyoruz.
Köksal Baba Bilek Güreşini Kazanıp Parayı Kaptı 01:58
Köksal Baba Bilek Güreşini Kazanıp Parayı Kaptı 3.319 izlenme - 4 yıl önce Sosyal medya fenomeni Köksal Baba lakaplı Köksal Bektaşoğlu kafesinde yapmış olduğu bilek güreşini kazanarak bahis olarak ortaya konulan paraları kaptı.
Köksal Baba Yeni Arabasıyla Tur Atıyor 05:50
Köksal Baba Yeni Arabasıyla Tur Atıyor 10.902 izlenme - 7 yıl önce Köksal Baba'ya kıyak geçen esnaf sıfır km bir araba almışlar. Köksal Baba arabasıyla caddede esnafa göz dağı vermek için bir tur attıktan sonra dükkanının başına geçti ardından arabasını silmeye başladı. Köksal Baba'nın yüzündeki mutluluk gözlerinden okunuyordu adeta böyle küçük şeyler bazıları için önemli değere sahip oluyor, küçük şehirlerde ve ülkemizde farklı insanların adaptasyonu bazen zor olsada sonunda çok iyi bir karışım ve bağ oluşuyor. Köksal Baba'ya saygılar.
Köksal Baba Rıçıtı Tabancayla Vurdu 10:31
Köksal Baba Rıçıtı Tabancayla Vurdu 6.571 izlenme - 6 yıl önce Karadenizin fenomen babası Köksal Baba ebedi rakibi Rıçıtı tabancayla vurdu. Köksal Babanın maceraları son bulmayacak gibi.
Köksal Baba'nın N'doye ve Rodallega'ya Ana Avrat Sövmesi 02:41
Köksal Baba'nın N'doye ve Rodallega'ya Ana Avrat Sövmesi 4.829 izlenme - 5 yıl önce Baba yine durmuyordu. Allah ne verdiyse salâ falan dinlemeyip saydırıyordu.
Köksal Baba'nın Habertürk'e Çıkması 07:27
Köksal Baba'nın Habertürk'e Çıkması 10.030 izlenme - 7 yıl önce Açıklamaya pek de gerek yok. Herkesin bir şekilde tanıdığı Köksal Baba Habertürk'e konu olmuş. Köksal Baba hakkında merak ettiğiniz kimdir? Nedir? Dediğiniz bir şey varsa hepsini anlatmışlar.
Mustafa Karadeniz Köksal Baba'yı Çıldırttı 04:11
Mustafa Karadeniz Köksal Baba'yı Çıldırttı 13.558 izlenme - 6 yıl önce Köksal Babayı,gelen geçen çıldırtıyo.Bu sefer şaka ustası Mustafa Karadeniz işe dahil olursa nelermi olur? izleyelim. Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için www.izlesene.com/nefer26medya kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler
Köksal Baba - Çok Yakında Sinemalarda! 00:59
Köksal Baba - Çok Yakında Sinemalarda! 5.712 izlenme - 6 yıl önce Köksal Baba Kimdir? Köksal Bektaşoğlu namı değer ( Köksal Baba ) 10.02.1975 Trabzon Arsin Doğumlu.1990 yılında boks sporuna başlamış.1995-1996-1997-1998 yıllarında Gençler'de Türkiye şampiyonu olmuş. 2010 da boksu bırakıp yeraltı dünyasına katılarak kendinden söz ettirmiş bir kabadayı olup Köksal Baba lakabını almıştır. Köksal Baba Trabzon'un gözde semtlerinden Çömlekçi'de bulunan "Bi Dene Çay Evi" nde misafirlerini kabul etmektedir. Yine aynı mekanda haftalık olarak mahallenin gençlerinden gerekli raporları almaktadır. :) Baba, aynı zamanda Süleyman KÖSE'nin başkanlığını yürüttüğü 1461 Meydan taraftar derneğinin onursal başkanıdır. Sert, haşin ve yerinde adamına göre gaddar olan Baba çapkınlığıyla adından söz ettirmektedir.
Köksal Baba: Kırmızı Kamyonet (Belgesel Film Tanıtımı) 01:20
Köksal Baba: Kırmızı Kamyonet (Belgesel Film Tanıtımı) 3.969 izlenme - 5 yıl önce Yönetmenliğini Koray Söğüt'ün yaptığı, Köksal Baba'nın kısa metraj biyografi belgeseli "Köksal Baba: Kırmızı Kamyonet" tanıtım videosudur. Detaylı bilgi yakında verilecektir.
Köksal Baba Rıçıt-1 01:51
Köksal Baba Rıçıt-1 5.893 izlenme - 7 yıl önce 27.11.2015 günü nefer26medya kanalına yüklediğim "Köksal Baba Rıçıt-1 " başlıklı videoyu izleyin. Yeni videolar için kanalıma abone olun www.izlesene.com/nefer26medya
Şota'dan Köksal Baba'ya Ziyaret 00:47
Şota'dan Köksal Baba'ya Ziyaret 10.302 izlenme - 7 yıl önce Şota Köksal babanın elini öpmeye transfer çalışmaları hakkında bilgi almaya gelmiş efenim.
Köksal Baba'nın Beşiktaş'lı Günay'ı Yumruklaması 02:48
Köksal Baba'nın Beşiktaş'lı Günay'ı Yumruklaması 11.788 izlenme - 7 yıl önce Biliyorsunuz pazar günü beşiktaşın Trabzonspor ile bir maçı var beşiktaşlı futbolcularda gelmiş Trabzona otellerine yerleşmişler eee Trabzonun ünlü kabadayısı Köksal Baba da ziyarete gitmiş ama günay orda bıçakmı ne çekmiş babada dayanamayıp takmış eldivenlerini paat paat paaatt.