Hoşgeldiniz!

Komik çocuklar

İlk Kez Yağmurla Tanışan Çocuk 02:36
İlk Kez Yağmurla Tanışan Çocuk 152.775 izlenme - 4 yıl önce İlk kez yağmurla tanışan çocuğun inanılmaz mutluluğu Kanalımıza ait diğer videolara ulaşmak ve güncel içerikleri takip etmek için www.izlesene.com/nefer26medya kanalımıza göz atabilir ve abone olabilirsiniz. Keyifli seyirler
Bebek Kediye Bakarsa 01:22
Bebek Kediye Bakarsa 69.701 izlenme - 8 yıl önce Bu Tombik Bebek Kediye Doyamıyor
Wuruş 00:05
Wuruş 59.573 izlenme - 15 yıl önce süper bi video
Oruç Duası Diye Tüm Surelerin Başlığını Okuyan Çocuk 00:23
Oruç Duası Diye Tüm Surelerin Başlığını Okuyan Çocuk 20.364 izlenme - 4 yıl önce Oruç başına vurmuş olacak ki muhteşem bir dua ortaya çıkardı. Kutluyorum ben bu çocuğu. Keyifli seyirler..
Annesinin Hamile Olduğunu Öğrenen Çocuk 01:41
Annesinin Hamile Olduğunu Öğrenen Çocuk 18.081 izlenme - 7 yıl önce Bu küçük annesine hamile olduğu için fırça atıyor. Zaten 2 çocuğu varken hamile kalmasına ise hiç analma veremiyor. Oldukça komik görüntüler sizi bekliyor
Bebeklerin Hapşırdıktan Sonraki Şaşkın Halleri 00:54
Bebeklerin Hapşırdıktan Sonraki Şaşkın Halleri 17.263 izlenme - 7 yıl önce Bebeklerin Hapşırdıktan Sonraki Şaşkın Halleri Bebekler çok sevimli varlıklar masum oldukları kadar bir o kadar da şaşkınlar izleyelim.
Komik Video 00:16
Komik Video 8.566 izlenme - 8 yıl önce Amatör Çekim
On Numara Transformers Olan Veletler 00:37
On Numara Transformers Olan Veletler 3.480 izlenme - 4 yıl önce Çok iyi değil mi lan? Benzer şeyleri de görmüştük ama bunlar pek bir hoşuma gitti benim.
Kuran Kursundaki Çocuğun Uykuyla Mücadelesi 02:11
Kuran Kursundaki Çocuğun Uykuyla Mücadelesi 10.077 izlenme - 7 yıl önce Kuran Kursundaki Çocuğun Uykuyla Mücadelesi
çocukla oyun 00:03
çocukla oyun 14.337 izlenme - 15 yıl önce çocuğunla oyun oynaya bir baba hoppidik hoppidik hoöööp
Alaşehirli Kuzenler Efe Peker Ve Enes Yıldırım 00:59
Alaşehirli Kuzenler Efe Peker Ve Enes Yıldırım 4.539 izlenme - 8 yıl önce Alaşehirli Kuzenler Efe Peker ve Enes Yıldırım
 Komik Bakışlı Bebek 00:31
Komik Bakışlı Bebek 7.522 izlenme - 9 yıl önce Komik Bakışlı Bebek
Annen Evdemi 00:41
Annen Evdemi 3.667 izlenme - 8 yıl önce Annen Evdemi
Gol Sonrası Her Yeriyle Sevinen Çocuk 00:06
Gol Sonrası Her Yeriyle Sevinen Çocuk 3.851 izlenme - 7 yıl önce Bu çocuk büyük ihtimalle küçük bir futbol fanatiği ve gol sonrası her tarafını kullanarak seviniyor.
İkiz Çocukların Beatbox Performansları 03:02
İkiz Çocukların Beatbox Performansları 1.857 izlenme - 3 yıl önce İkiz çocukların eşsiz beatbox performansları... Görüntüler okullarında öğretmenleri tarafından çekildi sanırım.
Havuz Başında Tombiş Göbeği ile Dans Eden Çocuk 01:57
Havuz Başında Tombiş Göbeği ile Dans Eden Çocuk 4.395 izlenme - 6 yıl önce Adeta bu iş için doğmuş olan birisi. Minik göbeği ve inanılmaz kıvraklığı ile havuz başındaki insanlara eğlenceli anlar yaşatan çocuk.
Bebeği Gıdıklayan Kedi 00:39
Bebeği Gıdıklayan Kedi 3.033 izlenme - 8 yıl önce Kedi Bebeğin Ayaklarını Yalıyor, Bebek Gülmekten Katılıyor
Küçük sevimli kız bulaşıkları yıkıyor. Komik çocuklar. 02:08
Küçük sevimli kız bulaşıkları yıkıyor. Komik çocuklar. 2.176 izlenme - 6 yıl önce Herkese Merhaba! Çocuk kanalı Manolya Tv' ye hoş geldiniz. Diğer videolarımızı da izlemek için YOUTUBE kanalımıza abone olun. Manolya Tv Youtube kanalımız >>> www.youtube.com/channel/UCez1iLvP3XPHAN1ODYo-pAA Manolya, mutfakta annesine yardım etmeyi çok seviyor. Kimi zaman hamur açıp, annesiyle kek yapıyor; kimi zaman da bulaşıkları yıkıyor :) Uyarı: Bulaşık yıkarken, çocuk duş jeli kullanılmıştır.
Kardeşim Bedirhanın Pet Şişeye Çöndürürken :d 00:38
Kardeşim Bedirhanın Pet Şişeye Çöndürürken :d 1.020 izlenme - 7 yıl önce Kardeşim Bedirhanın Pet Şişeye Çöndürürken :d Çok Komik İzleyin
Ben Kocaya Gideceğim Diyen Minik Kız 01:23
Ben Kocaya Gideceğim Diyen Minik Kız 557 izlenme - 3 yıl önce Annesi ile tartışıp evi terk etmeye karar veren sevimli minik kız annesinin nereye gidiyorsun sözüne kocaya gideceğim cevabı vermiş.
Donald Trump'ın Konuşmalarını Çocuklar Taklit Ederse 01:52
Donald Trump'ın Konuşmalarını Çocuklar Taklit Ederse 788 izlenme - 5 yıl önce Amerikada The Tonight Show'da yayınlanan ülkenin dört bir yanından çocukların Donald Trump'ın konuşmalarını taklit ettikleri kısa ve eğlenceli video sizlerle. İyi seyirler efenim.
Dans Eden Komik Çocuklar 01:26
Dans Eden Komik Çocuklar 912 izlenme - 9 yıl önce Dans Eden Komik Çocuklar
Fazla Sallama Kemal Abi - Zehir Hafiye 01:59
Fazla Sallama Kemal Abi - Zehir Hafiye 897 izlenme - 6 yıl önce Yönetmenliğini rahmetli Orhan Aksoy'un üstlendiği ve başrolünü rahmetli Kemal Sunal'ın rol aldığı 1989 yapımı Zehir Hafiye filminden çocukların sevgilisi Kemal abiden macera dolu anılar.
Cips Yemekle Uyumak Arasında Kalan Bebek 02:16
Cips Yemekle Uyumak Arasında Kalan Bebek 1.176 izlenme - 7 yıl önce Bu şirin bebek cips yemeye mi devam etsin yoksa uyusun mu karar veremiyor.
Salak Beratın Salak Haraketleri 00:17
Salak Beratın Salak Haraketleri 636 izlenme - 8 yıl önce Salak Beratın Salak Hareketleri Zaa
Yaşına Giremediği İçin Ağlayan Çocuk 00:40
Yaşına Giremediği İçin Ağlayan Çocuk 212 izlenme - 3 yıl önce "Ben niye böyleyim ya? Onlar yaşına giriyor ben hiç giremiyorum" diyerek ağlayan çocuğu izliyoruz efendim...
Sihirbazlık Gösterisi Yapmaya Çalışan Minik Kız 00:36
Sihirbazlık Gösterisi Yapmaya Çalışan Minik Kız 130 izlenme - 3 yıl önce Babasından aldığı taktik ile kaybolma sihri yapmaya çalışan kızın tüm hileyi bozmasını izliyoruz efendim...
Elindeki Yemeği Köpek Yiyince Ağlamaya Başlayan Bebek 00:42
Elindeki Yemeği Köpek Yiyince Ağlamaya Başlayan Bebek 158 izlenme - 4 yıl önce Uzak Doğulu sevimli bebek elindeki yiyeceği yavru köpekleri yiyince bir anda ağlamaya başladı.
Küçük Kızın Koreografinin Dışında Hunharca Dans Edişi 02:50
Küçük Kızın Koreografinin Dışında Hunharca Dans Edişi 258 izlenme - 8 yıl önce Kimseyi sallamamak, ritm, uyum, dans, müzik bunları kendi içinde yaşamak. İşte tüm güzellikler bu küçük kızda toplanmış. Zevkle izliyoruz.
Küçük Kardeşini Emzirmeye Çalışan Abi 00:20
Küçük Kardeşini Emzirmeye Çalışan Abi 185 izlenme - 4 yıl önce Kardeşi ağlayınca dayanamayan abi annesinin kullandığı taktiği kullanmaya çalışıyor. İki sevimli yavrucağı izliyoruz efenim...