Hoşgeldiniz!

tamer yiğit

Arzu Okay - Ne Oltaymış Be Ne Oltaymış 01:00
Arzu Okay - Ne Oltaymış Be Ne Oltaymış 23.798 izlenme - 2 yıl önce Tepedeki Ev - Tamer Yiğit, Arzu Okay, Erol Günaydın
Bi Geçiren Olsa! 00:40
Bi Geçiren Olsa! 16.745 izlenme - 2 yıl önce Türk sinemasında Türk dilinin ve bilgisinin konuşturulduğu anlardan biridir izleyeceğiniz bu sahne. Tamer Yiğit'in başrolünü oynayıp Hadi Çaman, Arzu Okay, İhsan Yüce ve Güzin Özipek gibi oyuncuların da rol aldığı Anasının Kızı adlı bu filmin yönetmenliğini de Yücel Uçanoğlu yapmıştır.
Ne Oltaymış Be - Tepedeki Ev (1976) 01:00
Ne Oltaymış Be - Tepedeki Ev (1976) 6.115 izlenme - 2 yıl önce 1976 yapımı Tepedeki Ev filminden, balıkçı dostumuzun Murat karakterinin oltasına olan hayranlığını gizleyemediği bir sahne izliyoruz. Oyuncular; Tamer Yiğit, Arzu Okay, Erol Günaydın...
Tamer Yiğit - Kim Ulan Bu Zühtü 04:04
Tamer Yiğit - Kim Ulan Bu Zühtü 2.356 izlenme - 2 yıl önce Tepedeki Ev - Tamer Yiğit, Arzu Okay, Erol Günaydın
Binali Bin'le Bekaret Kemeri Açma Taktikleri 01:35
Binali Bin'le Bekaret Kemeri Açma Taktikleri 2.311 izlenme - 2 yıl önce Binali Bin, isminin hakkını veren bir çapkındır. Öyle ki, bir yandan fayton sürerken, bir yandan da hedefine gerekli ilgi ve şefkati gösterebilecek yetenekte, eşsiz hovardalık teknikleriyle donanmıştır. Binali Bin'in muhitlerine geleceği haberini alan ada erkekleri, en güvendikleri yöntem olan bekaret kemeri uygulamasını oy birliği ile kabul edip, etraflarındaki bütün dişi mahlukata bekaret kemeri takarlar. Ancak Binali içindeki MacGyver'ı uyandıracak ve bunun da üstesinden gelecektir.
Bi Geçiren Olsa ! 00:40
Bi Geçiren Olsa ! 3.599 izlenme - 2 yıl önce Türk sinemasında Türk dilinin ve bilgisinin konuşturulduğu anlardan biridir izleyeceğiniz bu sahne. Tamer Yiğit'in başrolünü oynayıp Hadi Çaman, Arzu Okay, İhsan Yüce ve Güzin Özipek gibi oyuncuların da rol aldığı Anasının Kızı adlı bu filmin yönetmenliğini de Yücel Uçanoğlu yapmıştır.
Tamer Yiğit - Vay Köftehor Vay 01:35
Tamer Yiğit - Vay Köftehor Vay 1.376 izlenme - 2 yıl önce Tepedeki Ev - Tamer Yiğit, Arzu Okay, Erol Günaydın
5 Hergele - İrfan Atasoy (1979 - 66 dk) 01:06:41
5 Hergele - İrfan Atasoy (1979 - 66 dk) 2.221 izlenme - 1 yıl önce Beş Hergele, senaryo yazarlığını ve yönetmenliğini Yılmaz Atadeniz'in yaptığı 1979 yapımı Türk filmidir. Oyuncular: İrfan Atasoy, Tamer Yiğit, Safiye Yankı Yönetmen: Yılmaz Atadeniz Senaryo: Zihni Çetiner, Yılmaz Atadeniz Yapımcı: İrfan Atasoy Görüntü Yönetmeni: Ali Yaver Tür: Macera
İnanılmaz Sıçrayan Adamlar - İrfan Atasoy & Tamer Yiğit 01:10
İnanılmaz Sıçrayan Adamlar - İrfan Atasoy & Tamer Yiğit 1.990 izlenme - 2 yıl önce Cüneyt Arkın abimizle başlayan fantastik sıçrama merakının diğer iki temsilcisi İrfan Atasoy ve Tamer Yiğit'in farklı filmlerde yaşadıkları inanılmaz sıçrama deneyimini izleyeceksiniz. Filmler sırasıyla, "Ölmek Var Dönmek Yok" ve "Şehitler". İnanılmaz Dövüşen Adam - İrfan Atasoy için de; http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/88291/inanilmaz-dovusen-adam-irfan-atasoy-aytekin-akkaya
Tamer Yiğit - Bir Tuvalet İçin Bu Kadar İltifat 02:08
Tamer Yiğit - Bir Tuvalet İçin Bu Kadar İltifat 1.032 izlenme - 2 yıl önce Erkek Kemeri (Bekaret Kemeri) - Tamer Yiğit, Arzu Okay
Tamer Yiğit - Baldızımı Öpmeyi Tercih Ederim 00:59
Tamer Yiğit - Baldızımı Öpmeyi Tercih Ederim 1.352 izlenme - 2 yıl önce Aslan Gibi Maşallah (Horoz Gibi Maşallah) - Tamer Yiğit, Emel Aydan, Aynur Akarsu
Tamer Yiğit 10:48
Tamer Yiğit 1.899 izlenme - 4 yıl önce Tamer Yiğit - 2012 Albümünden - Sarhoş - Kulunmuyum
Tamer Yiğit - Gel Dedin Geldik 00:58
Tamer Yiğit - Gel Dedin Geldik 930 izlenme - 2 yıl önce Selam Meleklerim (Kader Utansın) - Tamer Yiğit, Romina Terry
Çalınan Aşk - Türkan Soray & Sadri Alisik (1963 - 74 dk) 01:14:25
Çalınan Aşk - Türkan Soray & Sadri Alisik (1963 - 74 dk) 1.362 izlenme - 1 yıl önce “What a Diff’rence (Difference) a Day Made (Makes)” (1934) (Maria Méndez Grever / Stanley Adams). İlk kez Harry Roy ve Orkestrası’ndan dinlediğimiz melodi ve Boğaz’a bakan Lokanta. Genç kadının boynunda Necmi’nin (kaz-tavuk hesabıyla) verdiği pahalı kolye. Necmi; “Hakkımda ne düşünüyorsun?” Günsel; “Cüretkâr ve inatçı olduğunu.” Necmi; “(Pek inandırıcı olmayan bir biçimde) Seni seviyorum.” Günsel; “Bir gecelik kadın olmak istemem.” Necmi; “Ben de tek olmak isterim.” Günsel; “Teksin.” Necmi; “Ya kocan?” Günsel; “O benim için bir şey ifade etmiyor artık.” (Murat’ı da seslendirecek olan Hayri Esen) “Bu filmin hikâyesi iki gencin mektuplaşma sıyla başladı. Birbirlerini gazetelerdeki evlenme ilanlarından tanımışlar, mektuplaşmaya karar vermişlerdi. Niyetleri ciddiydi. Hayattan bütün bekledikleri sıcak ve sevgi dolu bir yuvaydı. Ama kader bunu onlara çok gördü. Kötülükler bir örümcek gibi iki gencin masum aşkları etrafında ağlarını ördü. “ Aysel. Mektuplardaki adı Gül. Ablası Günsel’den başka kimsesi yok. Baba bir anne başka. Saç ve ben dışında görünüşleri aynı. Ama huylarının farklı olduğu daha ilk saniyelerde anlaşılıyor. ‘Ölüm Saati’ (1967) filminde Ahmet ve annesi Ayşe’nin olacak 24 numaralı ahşap evde oturuyorlar. Aysel, ‘dikiş dikerek hayatını kazanmaya çalışıyor’. Günsel bir şirkette sekreter. Amerikan folk/caz klasiği ‘When the Saints Go Marching In’ melodisinin duyulduğu büro ve araba vapuru sahnelerinde Necmi’nin de aklını başından almıştı. ‘Bütün ömrünü onun bunun elbiselerini dikmekle geçirdiği’ için kardeşini küçümsüyor. Aysel ise ‘gece yarılarına kadar sokaklarda dolaşmak, patronlarla gezmektense’ böyle mutlu. Üstelik o Perşembe (11 Temmuz) yedi aydır mektuplaştığı delikanlı ile buluşacak. Ama hastalanınca yerine ablası gidiyor. Murat’ın mektup ismi söylenmiyor. Bir oto tamirhanesi ve en iyi arkadaşı Bitirim Ali’nin kullandığı taksisi var. Aynı yıl çevrilen ‘Arka Sokaklar’daki bir başka Murat ve annesi Emine teyze’nin evinde kalıyor. Perdeler ve Atatürk resimli duvar halısı yerli yerinde. Mektup arkadaşı zannettiği Günsel’le buluştuğu araba sahnesinde The Shadows’dan ‘F.B.I.’ (1961) (Peter Gormley) melodisi vardı. Direksiyondaki Bitirim, onun konuşmasını ‘8 silindirli motorun iyi çalışıp çalışmadığını söyleyerek’ yönlendiriyor. Genç kadın, delikanlıdan çok hoşlandığı için durumu ona ve kardeşine açıklamaz. Uzaktan denizin göründüğü bir ağaç altında ve yine The Shadows’dan dinlediğimiz ‘Man of Mistery’ (1960) (Michael Carr) ile evlenmeye karar verirler. Nikâh sırasında Murat ve Ali’nin candan arkadaşları Kuru, Ufaklık ve Tosun ile tanışırız. Yeni evliler Ayvalık Vapuru ile balayına giderken kız kardeş gerçeği öğrenir. Rıhtım’da el sallıyorlar. Ali; “Hayatta en büyük arzum Murat abimi mesut görmekti… Köyden geldiğim zaman kimsem yoktu. Üstelik hastaydım ümitsizdim. Elimden tuttu, bana yardım etti, iş verdi. Her şeyimi ona borçluyum.” Aysel; “Çok iyisin Ali. Seni de Murat abini de evvelden görmüşüm gibi bir his var içimde.” Ali; “Mektuplardan olacak.” Aysel; “Hangi mektuplar?” Ali; “Bilmiyor musun yoksa Murat abimle ablanın mektuplaşarak evlendiklerini. Önceleri ben de senin gibi şaşırmıştım. Murat abimle alay ederdim ‘bu iş yürümez’ diye. Ama bugün hepsi hakikat oldu. İlk buluştukları Perşembe gününü hiç unutamam..” Genç kız gözyaşlarını evde ‘(Somewhere) Over the Rainbow’ (1939) (Harold Arlen / Edgar Yipsel Harburg) melodisi ile paylaşır. Murat ne kadar ‘yuvayı yapan dişi kuş’tan, ‘ayağı yorgana göre uzatmak’tan söz etse de Günsel’in gözü yükseklerde. Menekşe Sokak 23 numarada kirası 650 liraya bir ev tutarlar. Ev sahipleri ‘bir senelik peşin rica ediyorlar’mış. Nedense kira yüksekse ‘rica edilir’ düşükse ‘istenir’. Emlakçi rolündeki Kamer Sadık, rol aldığı filmler dışında böyle bir yer görmüş müdür acaba? Evde filmin sürprizi ile karşılaşıyoruz. Duvarda Edgar Degas’nın iki yağlı boya tablosunun (herhalde!) reprodüksiyonları var; ‘Two Dancers on Stage’ (1874) ve ‘Two Dancers’ (1890/98). İlki 12 Ekim 1961 tarihli Hayat Dergisi’nin orta sayfasında ‘Dansöz’ adı ile yayınlanmıştı. Belki oradan almışlardır. Cha cha ritmindeki ‘Moon River’ (1961) (Henry Mancini / Johnny Mercer) ile yaptıkları alışveriş sırasında ülkemizde ‘taksit’ uygulamasının öncüsü Rıdvan Umay ve mağazası görüntüye geliyor. Günsel’in ısrarıyla gittikleri Gazino’da Necmi de var. “Breakfast at Tiffany’s” filmi (1961) için yapılan ‘Something for Cat’ (Henry Mancini) melodisiyle dans ederken kocasından çok ona bakıyordu. Murat “Kim olduğumuzu unutmamalıyız. Bu hayat bize göre değil” diye yırtınıyor ama anlayan kim. “Şimdi hiçbir şeyimin eksik olmasını istemiyorum. Eski hayatımı yaşadıktan sonra evlenmenin manası kalır mı” deyip duruyor. Dükkân ve taksi satılır. Murat’ın ‘hayatı boyunca hasretini çektiği’ çocuğu bile bile düşürür. Artık anne olamayacakmış. Genç kadını elde etmek isteyen Necmi, para getiren her işi yapıyor. Bunların ‘dürüst olup olmadığı’ da ‘anlayışa göre değişirmiş’. Sonradan esrar ticareti yaptığını anlayacağız. Sadettin Erbil’in seslendirdiği Patron “Kadının karıştığı her işte bela vardır” demişti. Necmi ilerde olabilecek sorunlara en baştan çözüm getiriyor. Günsel’i öldürüp kahramanımızın suçlanmasını sağlar. Filmin sonunda sevdiğine kavuşan Murat; “Kötü bir rüya gördük Aysel. Ama her şey bitti. Aşkımızı kimse çalamaz artık.” Ali’nin onayı; “Motor saat gibi çalışıyor Abi.” Delikanlı mektup arkadaşı ile buluşmak için İskele Gazinosu’na gidecek. Murat; “Kravatsız olmaz mı be Bitirim?” Ali; “Olmaz tabii. Façan ne kadar afili olursa olsun bunu takmazsan farsız arabaya benzersin.” Murat; “Mektuplaşmak iyiydi. Yüz yüze gelince ne konuşurum ben onunla.” Ali; “Kadın arabaya benzer Abi. Önce açmaz vermeyeceksin. Çenen sekiz silindirli motor gibi çalışacak. Teklemeye başlarsan hava alırsın. Sonra çeliğine göre su vereceksin. Eğer kız sıkılgan, ağır başlıysa sen de öyle olacaksın… Dur biraz, son bir trafik muayenesi yapalım. Sıkı dur ey güzel, damatların piri geliyor.” (Yazan: Murat Çelenligil) Yönetmen Ülkü Erakalın Senaryo: Erdoğan Tünaş Yapımcı: Şahan Haki Müzik: Yorgo İlyadis, Fecri Ebcioğlu Görüntü Yönetmeni: Memduh Yükman Tür: Dram, Duygusal Özellikler: 35 mm, Siyah Beyaz Oyncular: Türkan Şoray, Tamer Yiğit, Sadri Alışık, İzzet Günay, Hüseyin Baradan, Eşref Vural, Hasan Ceylan, Necdet Tosun, Hayri Caner, Mehmet Aslan, Haydar Karaer, Nubar Kamçılı, Ali Seyhan, Hüseyin Güler, Ayhan Altunç, Kamer Baba, Hayri Esen, Erdoğan Esenboğa, Rıza Tüzün, Adalet Cimcoz, Jeyan Mahfi Tözüm
Sünnet Kusurun Var Mı Cengiz? 01:36
Sünnet Kusurun Var Mı Cengiz? 810 izlenme - 2 yıl önce Doğum lekesi ve kalıcı dövme derken bir başka kişi tanıma ve algılama yolu daha: Sünnet Kusuru. Yeşilçamın seks furyası döneminde aykırı senarist Mehmet Aslan tarafından uygulamaya geçirilmiş dahiyane bir fikir. Sünnetçi size de bir kusur işlemişse yakayı ele verebilirsiniz. Çünkü sünnet kusuru asla yanıltmaz.
Tamer Yiğit - Fizik Kurallarına Aykırı Dayak Atmak 01:56
Tamer Yiğit - Fizik Kurallarına Aykırı Dayak Atmak 392 izlenme - 2 yıl önce Askerlikte bir helikopterden diğerine atlarken şarjör değiştirme anısına da sahip olan Tamer abimiz artık arkadaşlarına böyle bir anısını da anlatabilecektir. Yine aynı film de doğduklarından beri ormanda yaşayan, ormandan çıktığı gibide uyuşturucu partisinde dans etmeye başlayan; ağda, jilet nedir bilmeyen kızlarımızın bulunduğu kesitte görüşmek ümidiyle.
Suçlular Aramızda - Ekrem Bora & Belgin Doruk (1964 - 101 dk) 01:41:22
Suçlular Aramızda - Ekrem Bora & Belgin Doruk (1964 - 101 dk) 429 izlenme - 1 yıl önce İstanbul'un zengin bir ailesinin konağında oldukça kıymetli olduğu söylenen bir kolye çalınır. Hırsızın evin içinden bir kişi olduğu düşünülmektedir. Ancak şüphelerde sınıf farkları hemen göze çarpar. İşin ilgici kolye sahtedir. Yönetmen : Metin Erksan Senaryo : Metin Erksan Yapımcı : Saltuk Kaplangı, Özdemir Birsel, Nüzhet Birsel Müzik : Fecri Ebcioğlu Görüntü Yönetmeni : Mengü Yeğin Vizyona Giriş Tarihi : 09 Aralık 1964 Oyuncular: Ekrem Bora, Belgin Doruk, Leyla Sayar, Tamer Yiğit, Atıf Kaptan, Gülben Akkaya, Erol Taş, Faik Coşkun, Feridun Çölgeçen, Ahmet Turgutlu, Sabahat Işık, Osman Türkoğlu, Muzaffer Yenen, Hamdi Şarlıgil, Neşet Özince, Cihat Özsu, Tamer Yiğit, Jeyan Mahfi Tözüm, Sadettin Erbil, Hayri Esen, Sami Ayanoğlu, Kemal Ergüvenç, Sacide Keskin, Lale Belkıs, Rıza Tüzün, Hakkı Haktan
Toprak Ana Film Müziği 02:20
Toprak Ana Film Müziği 354 izlenme - 1 yıl önce Fatma Girik ve Tamer Yiğit'in başrolünü oynadığı Toprak Ana adlı Yeşilçam filminin müziğidir, dinleyelim efendim.
Fidayda Türküsünün Erotizme Yancı Olması 01:34
Fidayda Türküsünün Erotizme Yancı Olması 392 izlenme - 2 yıl önce Sadece yeşilçamda olur cinsten bir kesit. Alkışlarlayaşıyorum Yeşilçam'ın altını üstünü getirmeye devam ediyor. Biraz öznel olacak ama ben güldüm beyler. Not: Çelik zırhımı giydim "yapacağın paylaşımı mikeyim" leri bekliyorum.
Gel Dedin Deldik Hem de Kaç Kere - Tamer Yiğit 00:58
Gel Dedin Deldik Hem de Kaç Kere - Tamer Yiğit 461 izlenme - 2 yıl önce Tamer abimiz İstanbul'a yeni gelmiş bir delikanlıdır, ve buraların adetlerini sinemada izlediği gibi sanmaktadır,
Bari Aletini Keselim 02:36
Bari Aletini Keselim 385 izlenme - 2 yıl önce 'Gözünü çıkarsam olmaz,ayaklarını kessem o da olmaz peki ne yapsak acaba, ee bari aletini keselim.Sen ne dersin Polat ?' diye başlayan kırmızı başlıklı kızın öyküsünü anımsatan kesitimiz 'Zaten iki tane var biri sana feda olsun, gülüm' diyen, kesilen kolunu daha sonra ateşte dağlayan Polat'la bol acılı adanaya dönüşecektir. Yarım saat önce kolu kesilmiş adama dur koparma o çiçeği, bırak yaşasında ölsün diyen Maria için kesilen kola yazık olduğu ise aşikardır.Aşk dediğin böyle mi olur acaba sevdiğin için kolunu keser misin, ey alkışlarla yaşayan.
Benimle Sevişir misin? 00:48
Benimle Sevişir misin? 335 izlenme - 2 yıl önce Vur Gardaş Vur isimli filmimiz hem toplumsal bir mesaj vermek için hem de alkışlarlayaşıyorum'un eşleniksiz bölümü bağır çağır'ı hatırlatmak işlevini yerine getirmektedir. Herkese bol sevişmeli ve teklifli günler dilerim.
Kalemim Sırtıma Kaçtı 00:38
Kalemim Sırtıma Kaçtı 207 izlenme - 1 yıl önce Ablanın niyeti alenen ortadayken beyefendi istifini gram bozmuyor. Kalemi sırtına kaçan kadınlara yardım etmeyi unutmayınız.
Kamyonetle Adam Öldürmek 01:01
Kamyonetle Adam Öldürmek 275 izlenme - 2 yıl önce Adam öldürmek konusunda ihtisas yapmış olan yadigar sinemamızdan yine dumura uğratıcı bir kesit izleyeceksiniz. Hidrolik direksiyon olmadığı düşünüldüğünde kamyoneti kullanan arkadaşı ayrıca tebrik ediyorum. Kaçmanın neredeyse imkansız olduğu bu canavardan kurtulmak hiç de kolay olmayacaktır.
Allah Vergisi, Kabiliyetli Olmak 00:40
Allah Vergisi, Kabiliyetli Olmak 151 izlenme - 2 yıl önce Hani bazen sağ gösterip sol vururuz veyahut sağ gösterip aduket çekeriz. İşte bu kesitimizde o kıvamda bir videodur. Yetenekleri konusunda tecrübeli olan hanım kızımız bize özelliklerini, sarj süresini, mesaj kapasitesi ve benzeri olaylarla ilgili bir gösteri yapmak üzeredir.
Tamer Yiğit - Ben Deli Değilim 00:56
Tamer Yiğit - Ben Deli Değilim 187 izlenme - 2 yıl önce Aslan Gibi Maşallah (Horoz Gibi Maşallah) - Tamer Yiğit, Emel Aydan, Aynur Akarsu
Tamer Yiğit - Vay Namus Ne Günlere Kaldın 01:29
Tamer Yiğit - Vay Namus Ne Günlere Kaldın 172 izlenme - 2 yıl önce Aslan Gibi Maşallah (Horoz Gibi Maşallah) - Tamer Yiğit, Emel Aydan, Aynur Akarsu
Tahterevalliye Binerken Ölmek 02:14
Tahterevalliye Binerken Ölmek 198 izlenme - 2 yıl önce Saw 8 filminin çok gizlenen senaryosunun esin kaynağı, araştırmacı site alkışlarla yaşıyorum tarafından ele geçirilmiştir. Filmin senaristinden edindiğimiz bilgilere göre bu videoda geçen repliklerde aynen kullanılacak ve başrol oyuncusunun badem bıyıkları olacaktır. Sinema sanatında hakettiği yeri yavaş yavaş edinmekte olan sinemamız, 2010 yılıyla birlikte daha bir çok filme esin kaynağı olacaktır. Bu filmler hakkında bilgileri çok yakında yine buralarda bulabilirsiniz.
Ya Canını Ya da Maç Biletini 01:23
Ya Canını Ya da Maç Biletini 70 izlenme - 1 yıl önce Rocky1,2,3'ün karşılığı olarak, Yeşilçam Kara Şimşek (1985) filmini çekmiştir. Çetin inanç'ın bu karşılığıyla affalalayan Hollywood, şu an izleyeceğiniz kesit ile boks fimlerine 3 sene 2 ay 12 gün ara vermiştir. Bu süre Rocky ile Rocky 2 arasında bulunan zaman dilimidir. Bu konuda görüşünü almak istediğimiz Rocky nin senaristi Sylvester Stallone henüz elektronik postamıza cevap vermemiştir.
Kamçılı Süvari Zorro - Tehlikeler Zararsızdır 01:53
Kamçılı Süvari Zorro - Tehlikeler Zararsızdır 88 izlenme - 2 yıl önce Uyur sevici kahraman Zorro bayan kokusu aldığı her eve iş kostümüyle dalmaktadır. Bu defa çok saf bir sinyorita ile karşılaşır. Sevişmeyi öpüşmekten ibaret bir mevzu zanneden bu enteresan vaka karşısında, "Burada daha fazla durulmaz hafız". diyerekten o şahane repliği söyleyip anında kaçızlar.