Hoşgeldiniz!

Sansar Salvo Şarkıları

Sansar Salvo Yeni Şarkısı

Sansar Salvo Tüm Şarkıları Dinle

Sansar Salvo - Nedense (feat. Koray Avcı) 03:55
Sansar Salvo - Nedense (feat. Koray Avcı) 23.451 izlenme - 2 yıl önce
Sansar Salvo - Ateş 03:25
Sansar Salvo - Ateş 1.191 izlenme - 7 ay önce
Sansar Salvo - Bombalar Hedef Bulur 04:08
Sansar Salvo - Bombalar Hedef Bulur 30.356 izlenme - 2 yıl önce
Sansar Salvo - Ağır Roman 03:23
Sansar Salvo - Ağır Roman 163.857 izlenme - 10 yıl önce
Sansar Salvo - Hey 03:00
Sansar Salvo - Hey 10.122 izlenme - 2 yıl önce
Sansar Salvo - Zamanla Dans 04:04
Sansar Salvo - Zamanla Dans 37.043 izlenme - 4 yıl önce Ayıp denen bir şey var Bu basic hasta bakıcı çok mu çekici Yeni bir özgüven ritimle buluşur Geri döner ve konuşur iblis Hepsi habis sanki konuşup aklı dört dönerken yolumdan erken Durun çok erken insanların şu yüzleri ucuzluktan aynen İşe yaramaz ibneler de sokaklarda bazen İşe yaramaz ibneler de sokaklarda aynen Ekibin eküri değil yaverin de boş fakat çok hoş Bak bu bir savaş çağrısı koşuyolunda koş Çoğu yolunda boş atıyoruz işte taş Yok düşünce sistemimde koyuverince baş Sorunlarımı aş Bak bakan yalan söylüyor son durum bu kaç E pardon bir kaç satırla son tahlilde maç Aç elini kolunu yok huzur başımda baş Nakarat x2: Yakında Sans! yani salmadık tamamen Zamanla dans bizler hep bu yerde aynen Herçeklerin yansıdığı can sıkıcı yerde loş Bu çok hoş bu çok hoş Şimdi bak bu hiphop ergenlik atlatır Yapamayanı yardırır sınıfta kaldı Kıs sesini öyle bir savaş ki hep dışında kaldığın Hep duyarlı davranırken hep keyfine baktığın Hep aynı sandığın içinde kaldı hatıraların Ve tüm yalanların unutuldu zamanlaman hep hatalı Hep kralcı korkak Çünkü korkak olmanın yolu akıllı olmak Ortalıkta manyaktan bol ne var dedim kendime Ve deva buldum derdime de hakim oldum kendime ee Hakim ol bir kendine ne sen düşünce bak kime ne Hayat güzel yine bak şu bütün güzelliğe Düşün ki aynadaki senin leşin yaşın bulmuş otuzbeşi İşin batmış eşin şimdi eski eşin E veya çalışalım peşin insanlar ordadır kesin Ve tabi sırları vardır senin kadar rezil Nakarat x2: Yakında Sans! yani salmadık tamamen Zamanla dans bizler hep bu yerde aynen Gerçeklerin yansıdığı can sıkıcı yerde loş Bu çok hoş bu çok hoş Hey yo millet ünvan peşinde Deşti peşpeşe doğruyu önce kendi içinde Bir harbe kar diyen de var hesap var diyen de Söyle insanlar niyeyse böyle bir yerde işinde Sansi Salvo kafiyesi yine şeytan taşlamış Kendisinden başka amacı olmayanlar anlamış Bu yarına kalmamış bir iş bu umudu kalmamış Bir baş değil yeterli mi iyi Yok yeterli değil Gerçekleri hep sıkıntı intihara meyil değil Ama bu niyeti milletin hep arattırıyor illeti Gazetelerde her gün millet okuyor yeni bir cinneti Ne milyonlarca dinlenince ne değişti ne İşim hep gelişti ve stilim yüksek kalibre Aklı almaz arsızın yani şu an nerde akıl almaz arsızım Yani şu an bende Nakarat x2: Yakında Sans! yani salmadık tamamen Zamanla dans bizler hep bu yerde aynen Herçeklerin yansıdığı can sıkıcı yerde loş Bu çok hoş bu çok hoş
Sansar Salvo - Şansın Dönerse 01:50
Sansar Salvo - Şansın Dönerse 43.561 izlenme - 5 yıl önce Kulaç kulaç gelip geçer hayatın Ederin kaç damla gözyaşı kadar? Nehir gibi yaşam akan suyu aşan Aşınmış yürekle yarına koşar Sen de tam olarak bunu başar Kimi kader insan yanlışı yaşar. Ölüm kadar umursamazsan hayatını Her geçen gün yanlışa paşadır. Ama yaşatır hayat senin gibisini de Olması gerekenin tam tersine! Tak maskeni, bak keyfine, herşey sakin En büyük zaafiyet güvenmek ve gülmek çoğu zaman en büyük hüner. Ateşim var bide kılıcımı döven Ve şansım dönerse kılıcına güven. Kusura bakma ama bi stopu bulamadın Şoförü kovamadın taklaya getiren, Bana bi denden di kendini bitiren Sonumuzu getiren, etimi çürüten Elimi kesen eli ben kesemedim bu neden Kafayı yiyecem, kafayı yediğin gibi Bu hayat dediğim gibi, bi bunu bilecen Eceli arar eceli gecenin bi yarısı Sokağa sakalı bırakırım ben o arada Kendini bitiriyo insanların bi yarısı Yasını nasıl tuttu yazılan o zaman? Toprağım bi uyan, benim gibi bi utan Ego mu seni tutan, egomu yere atan? Atımı batıya süremem orada batığa bat Yalan atar hayat, yatağa yat.
Sansar Salvo - Pusulam 01:52
Sansar Salvo - Pusulam 39.539 izlenme - 5 yıl önce
Sansar Salvo - Kalbimi Koydum Ortaya 03:00
Sansar Salvo - Kalbimi Koydum Ortaya 4.516 izlenme - 2 yıl önce
Sansar Salvo - öldü Sanma 04:23
Sansar Salvo - öldü Sanma 84.029 izlenme - 10 yıl önce
Sansar Salvo - Son Sigara 01:27
Sansar Salvo - Son Sigara 59.372 izlenme - 10 yıl önce
Sansar Salvo - 34 Drami 02:58
Sansar Salvo - 34 Drami 59.085 izlenme - 10 yıl önce
Sansar Salvo - Rahat Ol 03:07
Sansar Salvo - Rahat Ol 54.036 izlenme - 9 yıl önce
Sansar Salvo - Feat Ceza - Hedefini Bul 03:54
Sansar Salvo - Feat Ceza - Hedefini Bul 2.710 izlenme - 2 yıl önce
Sansar Salvo - Ne Kadar Umrumda 03:38
Sansar Salvo - Ne Kadar Umrumda 590 izlenme - 3 yıl önce
Sansar Salvo - Feat. Şanışer - Yarın Ölümü Beklemek Yerine 04:32
Sansar Salvo - Feat. Şanışer - Yarın Ölümü Beklemek Yerine 6.570 izlenme - 2 yıl önce
Sansar Salvo - İntikamın En Tatlı Hali 03:28
Sansar Salvo - İntikamın En Tatlı Hali 27.849 izlenme - 5 yıl önce
Sansar Salvo - Planlama Aşamaşı 04:35
Sansar Salvo - Planlama Aşamaşı 46.242 izlenme - 10 yıl önce
Sansar Salvo - Elçin Orçun - Kim Hesap Soracak 03:18
Sansar Salvo - Elçin Orçun - Kim Hesap Soracak 24.464 izlenme - 5 yıl önce
Sansar Salvo - Ben Hayal Kurmayalı 04:26
Sansar Salvo - Ben Hayal Kurmayalı 161 izlenme - 12 ay önce