Hoşgeldiniz!

Webcam Ergenleri

Komik Webcam Ergenleri

Sıçarken Soru Cevaplamak - Ask.fm 00:21
Sıçarken Soru Cevaplamak - Ask.fm Hanım kızımız laptopunu almış, gitmiş helaya soruları cevaplıyor. İlginç bir şekilde samimi cevaplar vermektedir. Darısı tüm ask fm'de soru cevaplayanların başına diyoruz ve videomuzu izliyoruz. http://ask.fm/
Aşırı Atarlı Bitirim Kezban - Ask fm (Küfür İçerir) 00:30
Aşırı Atarlı Bitirim Kezban - Ask fm (Küfür İçerir) Efendim gün geçmiyor ki ergenlerimiz daha da bozulmasın. Her geçen yıl ağızları ve tarzları bozulan, değişen ergenlerimize yine güzel bir örnek daha bu kızımızda. Ben küçükken ailem gözüme baksa susardım, harbiden öyleydi, küfür müfür etmezdik böyle. Düşünüyorum acaba bunları kim yetiştiriyor, nasıl bile ailedir, çevredir?
Leylek Gibi Çırpınan Ask.fm Kızları (Küfür İçerir) 00:43
Leylek Gibi Çırpınan Ask.fm Kızları (Küfür İçerir) Tövbe estafurullah o nası bi gülüş onlar nası küfürler. İzliyoruz efenim.
Atarlı Ergen Ask Fm Kullanırsa 01:06
Atarlı Ergen Ask Fm Kullanırsa Atarlı Ergen ask fm kullanırsa
Çıldırık Kız - Ben Kıskanmam (Ask.fm İçerir) 01:02
Çıldırık Kız - Ben Kıskanmam (Ask.fm İçerir) Gaziantepli kızın Ask.Fm'deki isyanı. İzlemeye değer.. Sinirden hiçbir şey söyleyemiyor.
Ask fm - Atarlı İlkokullu Olmak (Küfür İçerir) 00:36
Ask fm - Atarlı İlkokullu Olmak (Küfür İçerir) Webcam'in yaygınlaşması sonucu artık ilkokulluların bile atar yaptığı bir internet ortamında bulunuyoruz. Hepimiz ilkokullu olduk ama böyle atar yapma imkanımız pek olmadı.
Soru Cevaplarken Şimşekten Korkmak - Ask fm 00:34
Soru Cevaplarken Şimşekten Korkmak - Ask fm Fazla atar, gelir sana batar derler, bu videomuzda da benzer bir vaka yaşanmış. Artık gök gürültüsü mü, ne olduğu, nereden geldiği belli olmayan bir ses (hayal gücünüze bırakıyorum) atarlı ergenciklerimizi yerinden hoplatıyor.
Işık Hızında Düşmek (Ask.fm Ergeni İçerir) 00:45
Işık Hızında Düşmek (Ask.fm Ergeni İçerir) "Herkes ileride utanacağı şeyler yapar ama şansızlar ki bunlar kayıt oluyor" sözü sanırım ata sözlerine girmeye aday olmuştur.B u video için bu sözü tekrarlamak istiyorum.
Mini Mini Bir Kuş - Ask Fm 00:19
Mini Mini Bir Kuş - Ask Fm 10 yıl aradan sonra yeniden mini mini bir kuş parçasını seslendirerek müthiş bir dönüş yapmak isteyen divamız zor anlar yaşıyor. Mini mini bir kuş donmuştu, pencereme konmuştu...
Kaç Yaşında Evlenmeliyiz? - Ask fm 00:17
Kaç Yaşında Evlenmeliyiz? - Ask fm Aşk efem'deki ergenimizin kaç yaşında evlenmeliyiz sorusuna verdiği cevabı izleyeceğiz. Açıklamanın başına aşk efem yazdığım için yadırgamayın ilk gördüğüm günden beri aşk efem diye okuyorum çünkü. Radyo falan sanmıştım başlarda...
Ask fm - Hiç Donuna Sıçtın mı - Kazım Gözütok 00:34
Ask fm - Hiç Donuna Sıçtın mı - Kazım Gözütok Çektiği kliplerle 2. Ajdar vakası olarak tanılan Kazım Gözütok ask.fm'de videolu yanıtlarıyla herkesi güldürmeye devam ediyor.
Marjinalliği Çok Farklı Algılayan Anne ve Kız 00:46
Marjinalliği Çok Farklı Algılayan Anne ve Kız "Annen bu haline bişey demiyomu seks filan biliyo mu?" Sorusuna karşılık annenin cevabını dinliyoruz. Bana birşeyler oluyor mutlu.
Ask. Fm Fenomenine Diss Atan İlkokullu 00:50
Ask. Fm Fenomenine Diss Atan İlkokullu Yaşından küçük bir kıza bücürük diyen Eray isimli arkadaşa oluşan tepkiyi izliyoruz.
Ask.Fm Fenomenleri - (Top 10) 07:36
Ask.Fm Fenomenleri - (Top 10) 1 numara : kötü çocuk pezevenk :D 2 numara : bu kız evde kalır ... :D 3 numara : sen ne işsin amk .. :D 4 numara : sikilmeye ihtiyacı var ama sıçarken asla ....
Lez Misin Sorusuna Atarlanan Ergen 00:22
Lez Misin Sorusuna Atarlanan Ergen Ablamız bu soruya çok sinirlenmiş, kendine hakim olamamış. 'ıyyy kızlardan hoşlanıyodu onlar dee mi?' diyo bir de, grendel kılıklı ablamız.
Kendini Artist Sanan Ergen 08:10
Kendini Artist Sanan Ergen Çok komik ha ha açıklamasıyla paylaşılmış youtube üzerinden. Az değil tam 871 kişi izlemiş. Tık rekoru kırmış anlayacağınız. Hadi bakalım izleyelim. Ben izlemedim açıkcası sizle beraber izleriz dedim. Öptüm iyi seyirler.
Atarlı Ergen Song (Küfür İçerir) 00:50
Atarlı Ergen Song (Küfür İçerir) Bizim atarlı bebe kopmalık şarkı besteleme işine girmiştir. Bu vidyoda onu konu almaktadır. En başta atardan girip nasıl da beste olayına bağladı halen hayret ediyorum.
Kadının Biri Ocakta Yemeği Unutmuş Şubatta Aklına Gelmiş 00:24
Kadının Biri Ocakta Yemeği Unutmuş Şubatta Aklına Gelmiş Yine bir ask.fm vakası daha aslında kız bir yandan da haklı günde 100 tane çıkma teklifi size de gelse siz de mala bağlarsınız.